Miért jó, hogy az 1,4-es (vagy kisebb) kocsidra sportdobot raksz, és 40-nél olyan hangja van, hogy beszakad az ember dobhártyája?
Van egy ismerősöm, akinek lerohadt a 4 éves autójáról a gyári dob, elvitte egy szerelőhöz, aki mondta neki, hogy a gyári nagyon drága meg minek, majd ő szerez 10ezerért, olcsó, új dobot, felrakott neki, egy "sport" dobot, ráadásul jól az autó alá és nem hogy kívülről van vicces hangja, de bent se lehetett megmaradni a hangjától.
De a kérdésre:
Nekem nincs sport dobom, 1.8-as benzines autóm van, de eszembe nem jutna felrakni egy ilyen vackot, fölösleges.
Aki kicsit is ért az autókhoz, az úgyis tudja hogy a mély hang mögött 70 ló bújt meg :D
A favorit hang:
Subaru Impreza wrx sti ISTEN!!!
Én ezt tudom. Meg hát vasalószviftből ritka a 200 LE-s változat, na. :D
Utaztam már én is "sportdobos" autóban, és hát tényleg idegesítő hosszú távon, a tulaj szerinte is.
Szerintem ez ugyan olyan szánalmas, mint a "vicces"/"menő" rendszámtáblák az ablakokban, a hatalmas hifi egy lepukkadt 1.2-ben, vagy a spoiler.
Nekem az volt az 1.6-osomon amikor megvettem, bár az egy szuper Remus volt, ami városi tempóban nem volt hangos, és gyönyörű hangja volt de autópályázásnál már túl hangos lett és nem lehetett beszélgetni úgyhogy ment a háztól.
Ehhez hasonló volt, de csak egy csövű és ennél halkabb.
Hát ja, engem is rohadtul zavar a sok 1,2 streetracer..
Amúgy Suzuki 1.0 háromhengeres meg 1.3 négyhengeres van.
1.2 nincs :D max fúrt 1.0 :DD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!