Tényleg van olyan ember aki egy ilyen fapados ótvarékért ennyi pénzt ad?
Inkább veszek egy ilyet:
Örülök neki, hogy ennyi szakértő van itt, aki ismeri a tuningirányzatokat (igen, cult akar lenni) és fejből fel tudja mérni egy jó állapotú (nem pajtában kettőből hegesztett, nem szétrohadt, nem nyolcadik motorcserés) II-es Golf, illetve a ráfordított, javarészt kézi munka értékét.
Kezdem azt hinni, hogy itthon tényleg csak a hűtőmaszkon feszítő embléma és a "lóerő" adja el az autókat, semmi más nem számít...
Én megértem a kézimunka értékét,de egy kettes golfról beszélünk. Se nem szép, se nem kényelmes se nem gyors, egy egyszerű népautó majdnem mint egy swift.
Ha mondjuk egy scirocco lenne akkor még megérteném, mert annak van formája ,és motorikusan is jobb formában van. ( vagy lehet)
Nem ér ennyit, de az tuti, hogy a tulajnak már jóval több pénzében van.
1-2 éve árultak egy totál patent gyári állapotú 1.6tdi-t, a legfölszereltebbet, tökéletes állapotban 180e Km-rel 800E Ft-ért! Pillanatok alatt elkelt, és meg is értem!
"Se nem szép, se nem kényelmes se nem gyors, egy egyszerű népautó majdnem mint egy swift."
Tudod, éppen ezért ritka belőle a használható példány. Nem volt nagy presztízse, beleült a dolgozó, hajtotta, amíg ki nem dőlt alóla, aztán eladta. Ha megnézed, Swiftekből is kevés olyan van, amiből nem lett boyracer-rakéta, nem hordtak benne kecskét és nem kellett háromszor cserélni az összes ablakvonal alatti karosszériaelemét.
A Golfok sem jobbak, sőt, azok még vagy 10 évvel idősebbek is. Behozták őket, mint nyugati autót, használta őket 2-3 évig a család, mint "parádés autó", aztán elkerültek a zöldségesekhez, autószerelőkhöz, seftelőkhöz. Állandó társuk lett az utánfutó, a hátsó ülés több raklapot látott, mint utast, benn folyamatosan állt a füst, a motor pedig nem is hallott karbantartásról - főleg az elpusztíthatatlan 1.6 D-k kaptak a jóból, mert alig fogyasztottak és kimentek a világból is. Ezt pedig nem bírták akármeddig: mára az itthoni Golfok nagy része reménytelenül lepusztult, autóként szinte egyáltalán nem használható romhalmaz. Az a kevés, ami mégis megmaradt jó vagy legalább vállalható állapotban, rettenetesen drága.
El nem hinnéd, de a Trabantok esetén is ez történt, a körlámpás Skodák és Ladák is kezdik célozni az egymillió forint körüli ársávot (még csak a kivételesen ritka példányok érték el), a hátulhűtős kocka Wartburgok is gyors ütemben drágulnak... Pedig azok is csak népautók, nincs bennük semmi különös. Pontosabban épp az a különös, hogy még nem verték őket szét, nem végezték roncstelepen, miután beszámították őket egy 0% önerős, 120 havi részletre vásárolt új kisautóba.
Nem csak az eredetileg is méregdrága, nagy presztízsű autók lehetnek értékesek 20-30 éves koruk után. Az ilyen, nem sokra becsült munkásautók is nagyon sokat tudnak érni.
Csak én nem értem a logikát? Ha valamire sok pénzt költenek akkor az már sokat ér?!
A sz@rt lehet tunningolni és akkor lesz belőle drága sz@r... Semmi más.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!