BMW E30 első autónak?
Hát, az M40 motort kerülni kell, ezzel a kínálat nagy része ki is esik (87 utáni 316i és 318i). Vagy ha ilyet választasz, akkor fel kell készülni lelkileg a vezérműtengelyek, himbák, hidrotőkék cseréjére, ami százezer feletti mutatvány. A négy hengeresek getrag váltója sem örök életű, a differenciálművek is hajlamosak búgni, ha megkoptak. Nem rossz autók ezek, csak hát 30 év és sok mostoha körülmények közt megtett km megteheti a hatását. Nem tudom, 1-1,2M körül miket adnak most. Lehet, hogy azok még jók.
A jó motorok a 18is-ek és a hat hengeresek. A rozsdára oda kell figyelni, mára nagyon hervadnak. Ha mindennapos használatra szánod, akkor alapos korrózióvédelemre lesz szükséged. Sajnos a kínálat szűkös, az árak nagyon elszálltak.
Amúgy ha szeretsz vezetni, akkor szerelem lesz, egy élmény vele minden méter. Én évekkel ezelőtt lecseréltem E36-ra, de vezetési élmény szempontjából szerintem jobb volt az előd.
Szerintem 316-ból, 318-ból ezen az áron már szépeket kapni.
Azért gondolom, mert van egy ismerősöm, akinek a fia árult egyet kb. fél-1 éve, hogy pontosan mennyiért, nem tudom, de misi alatt volt. Hogy eladta-e, passz. De szép darab volt, arra emlékszem.
323, 325 normális már 1,5 mFt alatt szerintem nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!