Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A francia autógyártók, hogy...

A francia autógyártók, hogy izmosodtak meg ennyire pénzügyileg?

Figyelt kérdés

Akára a PSA konszernt, akár a Renaultot nézzük.Eléggé megnőttek.

Pár év alatt a TOP 10-be küzdötték fel magukat, regionális konszernekből valósi multinacionális céggé fejlődtek.


A Renaulté a Nissan és annak prémiummárkája,a Dacia,részben a Mitsubishi is.


Viszont, a PSA nagyobbat ugrott.Immár övüké az Opel,Vauxhall is, ami azért nagy falat.

De, még a Protont is megvették, így gyakorlatilag a Lotus márka is az ő tulajdonukba került.

Ezenkívül megvettek még két indiai márkát is, hogy betudjanak lépni az ottani piacra is.



2017. febr. 26. 09:27
 1/4 anonim ***** válasza:

Azt nem tudom, engem jobban zavar az, hogy a gyártmányaik minősége még mindig messze áll a tökéletestől.

Egy éves Renault traficom meghibásodás miatt már három alkalommal volt eddig szervizben, ebből egy alkalom lerobbanás volt, assistance szolgálat vitte el tréleren.

Költhetnék a pénzüket műszaki fejlesztésre, és minőségbiztosítási rendszerekre a terjeszkedés helyett.

2017. febr. 26. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Donald J. Trump ***** válasza:
Azt gyártották ami a piacnak kell - se többet, se kevesebbet. A rajongóik bánatára leálltak pl. a nagy spéci luxussedanokkal (Citroen C6, Peugeot 607, Renault Vel Satis), a kisautóik sem voltak már olyan érdekesek, még talán a családi autóik is elbénázottak lettek kicsit. Gyártanak helyettük elhízott egyenautókat, mint a Peugeot 207, németes járgányokat, mint a Citroen C3-C4-C5 vagy a friss Renault Mégane, Renault Talisman. Egyszóval leálltak azzal, hogy bármi egyedit és különlegeset vezessenek be, VW mintára megveszik a beszállítóktól az alkatrészt, összeszerelik, s 0 hozzáadott értékkel továbbadják. Az sem elhanyagolható, hogy ennek hatására egy csomó gyártó is továbblicenszelte a motorjaikat (mert azok világszínvonalúak), de gyakran egész modelleket is (hello Mercedes Citan!). Talán a szabadidőautó vonal maradt még meg klasszikusan franciásnak, meg most pár új típus (Citroen C4-Cactus, Peugeot 3008, Renault Twingo) adhat okot bizakodásra, de összességében volt egy jó évtized sötétség a francia autók történelmében, amikor semmit sem csináltak, amit a francia autók vásárlói szeretnek.
2017. febr. 26. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

"A rajongóik bánatára leálltak pl. a nagy spéci luxussedanokkal (Citroen C6, Peugeot 607, Renault Vel Satis)"


Ba*thatják a rajongóikat, akiknek max egy biciklijük van, és soha nem vennének ilyen autót. Igen, rámentek a németes vonalra. Ugyanis akinek autó kell, meg van pénze, nem kiváncsi a "stílusos" meg "egyedi" francia autókra.


Amúgy ja, az autógyártók hatalmas haszonkulccsak dolgoznak, úgy veszem észre. A VW konszern is farzsebből perkálja ki a dollár milliárdokat, ezek halmozzák a sok pénzt.

2017. febr. 26. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Donald J. Trump ***** válasza:

"Ugyanis akinek autó kell, meg van pénze, nem kiváncsi a "stílusos" meg "egyedi" francia autókra."


Viszont akinek e mellé még jó ízlése meg szépérzéke is van, az igen. Tény és való, hogy az a generáció már nagyrészt kihalt a '90-es évek végére, nem lehet rájuk biztos vásárlórétegként építeni - a Mercedes is majdnem belebukott ebbe, aztán elkezdtek gengszter rapper-autókat gyártani (de még úgy is kb. 20-25 évvel idősebb volt a közönségük, mint az Audinak vagy BMW-nek). Most nyugaton talán van egy új hullám a fiatalok részéről, akik sokkal szentimentálisabb közlekedési eszközökre vágynak, sem mint szürke egerekre - lásd Toyota IQ, Citroen DS3, Opel Adam. De mire ők adják majd a vevők javát a felsőbb kategóriákban is, az sok idő. Hát még mire ez a trend eljut ide Mordorba is (már ha eljut).

2017. febr. 26. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!