Hogyan kell bekötni a supercharger-t / kompressort? És mi a blower szerepe/ feladata
Üdv. Még nem találtam meg a megfelelő kompreszort de szeretném a 80 b3-as audimba bekötni, ellenben mit hogy hova képzeljek el?
Átalakított karburátoros autóról van szó.
De azt nem értem, hogy akkor a karburátort ki kell iktatni és a komresszort kell a szívósorra építeni, és a karburátort iktassam ki, vagy a komresszort kössem össze a karbival?
És ezzel kapcsolatban milyen kompresszort ajánlotok?
Főként karosszériás vagyok, de nem fogom semilyen szervizbe/ műhelybe vinni, saját kezüleg építem meg, és ebből nem alkudok.
Köszöntem!
Egy ennyire komoly kérdésre kétféle válasz létezik. Az egyik legalább 50 oldal, a másik két szó: Sok sikert!
:D
Majd meséld el, hogy nulla alapismerettel hogyan sikerült összehegesztened a cuccot!
U.i: Legalább az alapokat elolvashatnád!
Nagyon menő te vagy az?
Egyebkent biztosan nagyon komoly lehetett ez a kerdes hajnal 2 fele.....
Kedves első kommentelő, ha lenne benned egy minimális hajlam a segítségre akkor átküldenéd azt a .... 50 oldalt tökikém ;)
Másodszor pedig ne hidd h 0 alapismerettel vágódok, neki mertbén éjjel fél egykor inkább a lefedés alatt bütykölöm a verdám ahelyett h arcolnák a neten ;)
Inkább foglalkozz a te talicskáddal ebben az esetben mint az enyémmel, köszönöm az együtt működést ;)
"Kedves első kommentelő, ha lenne benned egy minimális hajlam a segítségre akkor átküldenéd azt a .... 50 oldalt"
Rajtad az sem segítene.....
"Másodszor pedig ne hidd h 0 alapismerettel vágódok, neki"
Nem is hisszuk...TUDJUK!
Na szóval utána jártam a dolognak. Szóval felszerelem, meghajtom a főtengejről, bekötök egy intercoolert , veszek egy kompresszoros weber karbit, arra rákötöm a kompresszort a le cncztetett flasniaimmal, aluhegesztővel rá nyomom a csöveket,öszekötöm a szilikon csövekkel, bekötök egy plusz pumpát egy 6 bárost, nincs más dolog csak beállítani az új karbimat, aztán, ha minden oké mehet...
Előkészületbe a csöveim intercooler megvan, veszek egy eaton m45öt és egy olyan kompis karbit ami birja a nyomást(azt hiszem a webernek van). De mielött belekötném, a donorból átrakom a quatro futóművet kapcsolószekrényt, szétkapom a motort, rendelek sport hajtójarokat, felpolírozom a dugattyúkat, elküldöm a hengerfejem felcsíszolásra, ahol a szelepeket úgy be ütik mintha lenne egy sportbütyköstengelyem, a kettőt összenyomom egy titán hengerfejpakolással, új vezérműszett, de akkor már ki is kell jöjjön valahogy a gáz.. az azt jelenti hogy hengerenkénti leömlőt kell hegesszek, ami után jön nekem három (subaru technológia) spirális dob, még felújítás után felrakom rá a bontott brembo fékjeimet, hütött tárcsákkal, ja és még gyertyákat delkot meg ilyen apróságokatbnem is mondtam...
Kösz a sok segítséget!
Amúgy meg, nem szégyen ha az embernek van egy célja és meg akarja valósítani.. ;)
Ahogy elnézem a te célod maximum az,hogy élvezed hogy játszahtod itt a hülyét kedvedre!De ám legyen...nem rontom el az örömöd!
Igy azt kell mondja a leirasod tökeletes...en sem csinalnam maskepp!!
Gyári vezérműtengellyel én nem javasolnám a használatát. Szerintem csináltass direkte a motorodhoz. Gaál-ék foglalkoznak tengely átköszörüléssel, ők biztosan tudnak segíteni neked.
Ez eddig alapnak jó, de még van egy pár kérdés ami tisztázatlan, pl. gyújtásvezérléssel mi lesz? Csak mert teljesen más előgyújtási értékeket kell majd adni neki.
"Kedves első kommentelő, ha lenne benned egy minimális hajlam a segítségre akkor átküldenéd azt a .... 50 oldalt tökikém"
Tökikém, itt a link, ahol mindent megtalálsz:
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!