teljesen nem fogjak kitiltani, az egy jo darabig nem fog eljonni, max bizonyos Euro X kategoria alattiakat, mint ahogy Parizsban is ezt teszik jelenleg. De gondolod egy euro 5 dieselest majd kitiltanak egy euro 1-es benzinest meg majd beengednek? ugyanmar...
2017. jan. 29. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
32/37 anonim válasza:
Ugyanúgy lesz ahogy most is, csak apránként feljebb tolják a korlátokat. Szmogriadónál magasabb, anélkül alacsonyabb, vidéken még alacsonyabb.
Nálunk pláne, még mehet a kétütemű Trabant is szmogriadón kívül, ilyen ütemben az időszámításunk előtt készült egyes dízel Golfokat is mire kitiltják addigra elektromos kocsik lesznek mindenhol.
2017. jan. 29. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
33/37 anonim válasza:
3 dízel autóm van. Bmw 3-as, Ford Mondeo, Peugeot 307. De ami volt itt -22 fok mindegyik autóm indult. A Peugeot meglepően könnyedén indult ráadásul. Első izzítás után kb. 1,5 másodpercig tekert az önindító és már járt is szépen. Igaz én mindegyik autómba használok Metabond Eco-t. Ez tényleg jót tesz a motornak. Amikor beindítottam tavaly télen amikor még nem használtam, mindegyik autóm hangosabb volt az indítás után(kellett neki idő amíg mindenhová eljut az olaj, és ez sajnos erős kopással jár), de hozzáteszem akkor is indult mindig első indítózásra mindegyik. De amióta használom az adalékot, azóta nagyon csöndes a hidegindítás is. Menet közben meg egyenesen olyan a hangja mint egy benzines autónak. Nem kell félni a dízel autóktól, ha annak volt rendes gazdája, és vigyázott rá, meg szervizelte is időben.
2017. febr. 2. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
34/37 Dudok Andrásné válasza:
Ha sajnál valaki 6 évente új akksit így jár.Nekem 18 éves Diesel Toyota m van minden reggel indult pedig minden reggel indulok piacra a -25ban is.Páromnak mindég is dieselje volt most is azt vett.sőt az enyém én tavaj cserélték 4izzogyertyat egy se volt jó és mégis indult.Jo motor, jó akksi nincs gond.
2017. febr. 2. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
35/37 anonim válasza:
"minden dízelkocsival bejáró kollégám késett már el idén a munkából"
Haver,ott a kollégákkal van baj ,nem az autóval.
Aki sajnálja azt a kis időt az izzítógyertyákat,akkut ellenőrizni,és a fagyok beállta előtt adalékkal tankolni,az így járt.Én egy 18 éves 340e km futott szarfosfrancia Pögóval járok.Érdekes nekem a hajnali -15C-ban indult mindig.Ilyenkor mi van? :-)
2017. febr. 6. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
36/37 anonim válasza:
Hát akkor gratulálok neked.
A kollégák között meg nyilván van valami szabály, hogy aki trehány, annak dízelkocsival kell járni, aki gondos gazdi, annak meg benzinessel. Másként nem tudom elképzelni.
Az én szabadban tartott, 22 évnél idősebb benzines F Astrám is indult mindig, bár én se sok mindent teszek a tankoláson kívül.
2017. febr. 6. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
37/37 anonim válasza:
Köszönöm,de nincs mihez.Én is diesel autóval járok évek óta,és jónéhány kollégám is.Senki nem késett még el a munkából a "dieselség" miatt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!