Kíváncsiságból kérdezem, hogy egy Audi A8 D3 3000 dízel fenttartási költsége egy évben mindent bele számolva mennyi lehet?
Helló, nekem A6-om van ugyanezzel a motorral. Eddig csak turbót újíttatam fel, az 200 ezerbe került. Olajcsere maszeknél is 50-60 ezer forint (jó minőségű olajjal). Ha esetleg a befecskndezőhöz is kell nyúlni, az elég szívás, még a felújítást sem úszod meg 40-50 ezer forint alatt, darabjánál. És 6 db befecskendező van. Másik gond még a vezérlés, aminek a cseréje 2 nap, és iszonyú drága. Igaz, jó eséllyel egyszer kell csak cserélni az autó életében, mert láncos.
Amúgy én nagyon szeretem, csak OMV-nél tankolok, és bízok, hogy nem lesz vele baj. De ha bedöglene 1-2 befecskendező, megcsináltatnám, és akkor sem lennék mérges, mert szerintem megéri így is a benzineshez képest. Neked ilyen kevés kilóméternél jó eséllyel semmi sem fog elromlani, én tavaly 65 ezer km-t nyomtam az autóba.
3-mas
Nekem ha kéne, jelenleg 500 ezret is rá tudnék költeni. Mert van. De ettől függetlenül nagyon fájna. Nyilván senki sem örül az ilyen váratlan kiadásoknak.
Igen, az összes 3.0 TDI láncos, csak akkor kell cserélni ha csörög, nem kilóméterfüggő mint a szíjnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!