Van egy regi F Astra 1.7D, es ilyen -10 alatt mar nem akar indulni. Az akksi fel van toltve, de nem roffen be. Az izzitogyertyak is cserelve lettek. Mi lehet a gond?
Ott akkor valami gond van. Nem tankoltál rossz minőségű gázolajat ami megdermedhetett?
2017. jan. 10. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Kompresszió mennyi?
2017. jan. 10. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 Bari87 válasza:
Nekem is ilyen van és az volt a baj, hogy rövid az izzitás egy villamosági szerelő bekötöt még egy izzitás 65mp izzit! És mutkor -14fokban is indult 3izzitás után! Ez a kocsik egy izzitástól nem fog indulni! Én még előtte megnézetem a kompressziot!!
2017. jan. 10. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Izzítógyertya csere mellett meg kellett volna nézni a relé egyáltalán ad-e áramot nekik. Ha igen akkor jön a kompressziómérés. Ha ez mind rendben van és nem indul, akkor jön a komolyabb meló, az adagoló, porlasztó megnézése, mert szórási kép baja lehet, ami a dízelnél hidegben indulás képtelenné teszi.
Érdemes lehet még az önindítót is megnézetni pörget-e elég gyorsan, mert az is befolyásolja a felső holtponti véghőmérsékletet.
2017. jan. 10. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 A kérdező kommentje:
Kosz mindenkinek. A relevel lesz akkor a gond sztem mert csak 10mp-og izzit.
Ma meg ugy oldottam keg hogy beraktam a hosugarzot 1 orara a motorhoz :)
2017. jan. 10. 21:16
7/14 anonim válasza:
szerintem próbáld ki hogy 3x izzítasz indítás előtt,de amikor eltűnik a visszajelző akkor még nem végzett,várni kell egy kattanásra,szellőztetőt természetes levenni 0 ra. Nem tudom hova valósi vagy de most éjjel elég hideg lesz,reggel lehet tesztelni XD
2017. jan. 10. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
A 10 másodperc még sok is, nemhogy kevés.
Dízelt úgy szoktuk amúgy, hogy gyújtást ráad, 10-15 másodpercig úgy tartod, leveszed a gyújtást, utána újra ráadod 10 másodpercre, hogy megint izzítson, és utána próbáld indítani. De hagyjad sokáig tekerni, mert ilyenkor nem elég a 2-3 másodperc. Ha teker az akku, de nem indul, és a gyertyák is jók, akkor szinte tuti hogy már kopottas a motor. Egy ilyen régivágású motornál, mint ez az 1.7 dízel, nem csoda hogy nem indul be.
2017. jan. 10. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Valaki javítás, hibakeresés helyett hosszú vékony csővel kivitte a kesztyűtartóból motortérbe a hidegindító spray csövét, és bekötötte a megfelelő helyre. Bicskanyitogató tákolás, de széthullásig használt bontószökevénynél működhet.
Egy fújás, pöcc-röff...
2017. jan. 10. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Nekünk van egy 1.9-es daewoo. Az akármilyen hidegben beindul egy izzításra, pedig már elég tropa a motorja. Annak az a titka hogy izzítom. Muszáj kivárni az izzítés végét. KB 30-40 mp ameddig izzít. Izzítés kötben nem indul be. Kivárom az kzzítést. Kezem a kulcson tartom, és ahogy elalszik az izzítás lámpa abban a másodpercben indítom, és egyet fordul a motor és már jár. De ha elalszik az izzítés lámpa és várok 3 másodpercet akkor már teker vagy 5 kört az önindító mire beindul. Ha 5 másodoercet várok akkor mezdhetem előről az izzítást. Ez saját tapasztalat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!