Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan kell bejáratni teljesen...

Hogyan kell bejáratni teljesen új tárcsafékeket?

Figyelt kérdés
Tegnap cserélték az autón az összes féket elöl hátul, elöl hűtött tárcsa hátul dobfék. Hogyan járassam be úgy hogy sokáig és maximum hatásfokkal bírja ,főként városban van használva úgy 90%-ban.

2017. jan. 5. 08:43
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Aha, AFIT mi?! Mióta nincsen AFIT? Lassan 30 éve. Azóta sokat változott ám a világ.
2017. jan. 6. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
A világ valóban sokat változott, de a tárcsa és a dobfék szinte semmit.
2017. jan. 6. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 A kérdező kommentje:
Egyébként az természetes hogy a pedál fent fog? nem kell annyira lenyomni hogy fékezzen, én teljes erőből sem megy le padlóig sőt, meg sem közelíti.
2017. jan. 6. 14:31
 14/19 veterán vas ***** válasza:

#11!

Szerinted ebben a kérdésben az a legfontosabb momentum, hogy mi volt az autójavító neve?

Éppen úgy lehetett egy országos tröszt, mint egy magánvállalkozás, vagy a sógorod, aki pék, de konyít valamit az autókhoz.

Teljesen mindegy. Ha egy féket, jó minőségű alkatrészekkel, tisztességesen összeraknak, azonnal mehet a vizsgára.

2017. jan. 6. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
100%
Igen, egy jó féknek fent kell fognia, 1-2 centi holtjátékkal max.
2017. jan. 6. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 A kérdező kommentje:
nem tudom van e 1-2 centi holt játék de megnézem majd, Márkaszerviz, Suzuki márkaszervizben csinálták, nem volt olcsó azt hittem rosszul hallok, 2 munkahenger hátul és teljes fékcserével elöl, s hátul pedig alig van benne 60.000km
2017. jan. 8. 17:09
 17/19 veterán vas ***** válasza:

Ha az elsőket nézed, akkor elfogadható km. intervallum.

Én is 60000-nél cseréltem tárcsákat és betéteket.

Azt vettem észre, hogy a gyári betét nagyon kemény volt és ette a tárcsákat. Ebből okulva, most puhábbakat tettem előre.Azóta mentem már 50ezret, és a tárcsán semmi nyom. Érdekes mert nálam hátul még minden eredeti. Kb 80ezer környékén vettem le a dobokat alig volt kopás, és a fékpadon is jó értéket mutatott, így nem nyúltam hozzá.

2017. jan. 8. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
Ha a hátsó munkahenger elfosta magát és olajos lett a fékpofa, akkor mindenképpen cserélni kell, hiába csak 60e van benne.
2017. jan. 8. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 A kérdező kommentje:
Olaj nem jött belőle egyszerűen nem ment alapra vissza, tudom mert az én is megnéztem egy csepp folyadék sem volt körülötte, csak egyszerűen nem engedett vissza, nyomta a betéteket a dobnak. Már hála isten megcsinálták és a fékpedál is kezd "huzatos"(jó értelemben) lenni, kényelmesen adagolható.
2017. jan. 9. 20:38
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!