Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hátsó kerék meghajtású autóval...

Hátsó kerék meghajtású autóval hogyan kell emelkedőn elindulni?

Figyelt kérdés
Kézifékesre elindulásra gondolok tehát a viszonylag nagyobb emelkedőkre . Mert ugye a kézi fék a hátsó kereket fékezi (azt hiszem nem értek hozzá kicsit se azt tudom hogy fogja az autót ha megállítom de hogy s mint fogalmam sincs de asszem a hátsó kereket :D ) Na de ugye átlag autónál első kereket hajtasz tehát nem azt a kereket fékezed aminek erőt adsz . És hogy ez hogy van a hátsónál ? Ugyan úgy behúzod a kézi féket de azt a kereket fékezed aminek erőt adsz ? oO Nem nagyon rossz az az autónak vagy ez ott hogy működik ? Nincs hátsó kerekes autóm csak ma menet közben jutott eszembe hogy s mint történhet ott :D

2016. dec. 26. 15:48
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:

na ilyenkor kell egyszerre kezelni a kéziféket, és a gázt..

amúgy pont olyan, mintha fronthajtásúval indulnál.

Mindenesetre jól látod a problémát.

2016. dec. 26. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
Nekem hidraulikus automatám van, ott a kúszás megoldja.
2016. dec. 26. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
Én se sűrűn vezettem még hátsó kerekes autót, de szerintem ugyanúgy kell, mint egy első kerekessel. Legalábbis ha mondjuk egy Ladám lenne, ugyanúgy indulnék el vele emelkedőn így látatlanban, mintha a Suzukimmal tenném. Vagyis kuplung fel, közben gáz és kézifék kiengedése. Az első kerekes kocsit is ugyanúgy fogja a kézifék, hiába adsz gázt, nem fog elindulni /vagy csak nagyon nehézkesen/, ha a kézifék be van húzva.
2016. dec. 26. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
20%

ugyan ugy, mint elsővel.

Látom itt a többség nemtudja hogy kell, akkor leírom. Szégyen, hogy jogsitok van!


1. benyomod az üzemi féket és nyomva tartod(jobb lábbal)

2. kioldod a rögzítőféket(nem kézifék, mert van pár kocsi aminél lábbal kell bekapcsolni, pl. bmw e38 vagy merci w126, stb)

3. ha automata berakod D be, ha kézi benyomod a tnegelykapcsoló pedált és nyomva tartod azt is meg a féket is ugye és berakod 1 be

4. ha automata lassan engeded fel a féket és elkezd kuszni ha nincs kikopva a "citrom"

4. ha kézi elkezded engedni fel a tengelykapcsolot és érezni fogod mikor akarna lefuladni vagy a modernebeknél mikor szabályoz az alapjárati motor és kezdi adni a "gázt" na ezen a ponton lassan felengeded a fékpedált és át rakod a lábad a gázpedálra

5 innen meg a kuplung és gázpedállal ugy játszol ahogy a forgalom és emelkedő kívánja

2016. dec. 26. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 anonim ***** válasza:
11%

Kérem mindenki írja le gyöngy betűvel ezerszer egy üres lapra, hogy RÖGZÍTŐFÉKET CSAK RÖGZÍTÉSRE HASZNÁLJUK ÉS MIELŐTT KIOLDJUK, AZ ÜZEMI FÉKKEL BEFÉKEZZÜK A JÁRMŰT ÉS UTÁNA AZ ÜZEMI FÉKET HASZNÁLJUK!


Köszönöm!

2016. dec. 26. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:
44%

"ha kézi elkezded engedni fel a tengelykapcsolot és érezni fogod mikor akarna lefuladni vagy a modernebeknél mikor szabályoz az alapjárati motor és kezdi adni a "gázt" na ezen a ponton lassan felengeded a fékpedált és át rakod a lábad a gázpedálra"


Mi ez a marhaság?


Tehát ha jól értem: kézifék ki, jobb láb a fékpedálra, kuplung lassan fel, majd mikor erőlködni kezd, gyorsan a jobb láb a gázra.


Te vezetsz egyáltalán? Én 2.2 millió km - t vezettem, kamionos vagyok 15 éve, de ilyen marhaságot még itt a GYK - n sem olvasok.


Hogy a francban akarsz te egy erősebb emelkedőn így elindulni? Megvesztél?

2016. dec. 26. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:

Aztán még te irkálsz itt csupa nagy "gyöngybetűvel".


Édes istenem...

2016. dec. 26. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:
Elsőkerekesnél is, mikor gázt adsz behúzott kézifékkel, az első kerekek nem kezdenek el pörögni. Ilyenkor a kuplung csúszik. Ugyanez van a hátsókerekesnél is, ahogy kiengeded a kéziféket, rögtön elindul, ha már gázt adsz. Nem árt neki semmit, sőt, sokkal jobb, minthogy hátracsússz a mögötted álló autónak.
2016. dec. 26. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
Ugyanúgy mindegyiknél. Sőt, ha meredekebb vagy csúszósabb az emelkedő, a hátsóval kisebb eséllyel pörög ki a kerék egy elszámolt pedálmozdulatnál, mivel több a hasznos súly a hajtott tengelyen.
2016. dec. 26. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 A kérdező kommentje:
Értem rendben van :D csak elméleti kérdés volt tényes való hogy egészségesebb mint bele kúszni a mögöttem lévőbe :D Köszönöm a normális válaszokat :)
2016. dec. 26. 21:27
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!