Ha egy össz kerék-meghajtású autónál lekötöm az első meghajtást, és csak a hátsókerekesként használom hosszútávon lehet vele bármiféle ebből fakadó probléma?
Tehát vennék egy Quattro, Syncro, 4motion, vagy bármi hasonlót ezek közül, és csak hátsókerekesként szeretném használni, (csak mert fontos hogy keresztbe menjen ;)) gondot okozna e ez az autó számára?
Köszi előre a választ!
És hogyan szeretnéd lekötni?
Ugyanis, ha lekötöd, akkor meg sem fog mozdulni az autó, mert a nyomaték a könnyebb ellenállás irányába fog menni, tehát oda, ahol nem kell megforgassa a féltengelyeket, csak az üres diffit.
Úgy tudod csak hátsókerekessé alakítani, ha lehegeszted az első hajtást.
Tehát van egy autó, amit a mérnökök összkerékmeghajtásúra terveztek, eszerint tesztelték, és gyártották.
Te pedig hátsókerekesként szeretnéd használni.
Szerinted ebből lehet probléma?
Ha kiveszed az első féltengelyeket és lehegeszted a difit, akkor ööö az azért nem örök élet, főleg ha rúgod neki. Mikor elenged a varrat és behullik a fémtörmelék a fogaskerekek közé, akkor majd új difi jön.
Egyszerűbb lenne talán kiiktatni valahogy, ha hossz motoros autóról van szó. A fent felsoroltakból van keresztmotoros, ott szívás van.
Ez csak egy olyan kérdés volt, ami érdekelt hogy megvalósítható lenne e :) Csak azért gondolkoztam rajta, mert elég meglepő lenne azért hogy hátul hajtana :D
De inkább valami Bajor csodát fogok venni, ami gyárilag ott hajt, ahol kell. :)
Köszönöm a normális válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!