Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első kerék meghajtású autót...

Első kerék meghajtású autót valóban nem érdemes 200 le fölé "húzni"?

Figyelt kérdés

Egyik haver szerint egy első kerekes autó max 200 lóerővel bír, felett már nem tudja az első kerekeken leadni azt a teljesítményt, csak elforognak a kerekek.

Számomra ez csak azért fura, mert azért van jó pár első kerekes autó, ami már gyáeilag 200+ le, illetve elég sokat "felhúznak" bőven 200 le fölé chip tuningal is... És itt most nem a bazári hülyegyerek "tuningra" gondolok...

De akkor ezeknek mi értelme, ha valóban nem tudja leadni első kerékre az ekkora teljesítményt ?


2014. nov. 14. 10:14
 1/6 anonim ***** válasza:
78%
Meg is válaszoltad a kérdést, mert van jó néhány 200le-nél erősebb gyári kocsi is. Indulásnál kell vigyázni meg segít a kipörgésgátló is ha van, de ha már lendületbe jött akkor azért nem pörög ki egyfolytában a kerék.
2014. nov. 14. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Ez egyáltalán nem igaz, nyugodtan lehet húzni feljebb is.


Igen, simán kipörögnek a kerekek indulásnál ha odataposol neki (sőt, 2.-ban is), de pl 6.-ban 100-as tempónál előzésnél már számít hogy 200 vagy 300LE.

2014. nov. 14. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Simán leadja... szinte minden front hajtásos autónak megvan a sport változata (Focus ST, Twingo RS, 206RC stb) oké, nem mind 200le+ de könnyen kivitelezhető! A Nagyobb gond akkor van ha valaki egy 1.3as suzukiból akar kipréselni 200pacit! ott már lehetnek gondok!
2014. nov. 14. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Nekem 272 lóerő van első keréken és nincs vele gond. Kipörgés gátló nélkül mondjuk tényleg érdekes lenne egy telitalpas elindulás, de van benne az is. Menet közben már nincs ezzel gond, amikor letiprod mondjuk 100 felett, akkor már ez sem pörög ki. Oda szerintem kicsit több power kellene.
2014. nov. 14. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Ami gyárilag 200 lovas és elsőkerekes, az még belefér, mert annak gyárilag úgy tervezték a meghajtását és a kipörgésgátlóját, hogy az első kerekek is elbirják a 200 lovat.

De például a sógorom felchippelt egy régi 1.9-es 110 lovas Audit 150 lóerőre, és olyan hirtelen jöttek meg a lóerők, hogy 2-ben is elforogtak a kerekek, ha lepadlózta.

Illetve egy haveromnak volt egy 190 lovas Audi A6 multitronic automataváltóval, hát bizony csúszósabb aszfalton padlógáznál elforogtak az első kerekek, pedig be volt kapcsolva az ESP, és a multitronic köztudottan nyugisan adja le az erőt, mégis elkapart.

Szerintem ha az autónak 4 kereke van, legyen mind a 4 hajtva, attól jobb nincs semmi.

2014. nov. 14. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ez így van. Nekem is volt első kerék meghajtásos és sose mentem annyival. TRABANT De Luxe.
2014. nov. 15. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!