10 év, 4 hónap, 23 nap, 16 óra és 46 perc.
Viccet félretéve, rengeteg mindntől függ: milyen autó, milyen motor, mennyit hajtod és hol, kínzod-e hidegen, rendszeresen pörgeted-e, garázsban tartod-e, stb...
valaki mondta nekem hogy a fél éves kocsijába már tönkrement a szervó...
Ez inkább kocsi, tulaj, használat, karbantartás függő. Nem mindegy hogy egy suhanc használja és padlógázzal indul vagy egy nyugodt ember aki odafigyel a vezetésre. Az se mindegy hogy utcán tartod vagy garázsban és hogy viszed e szervizbe rendszeresen vagy csak akkor ha már nagyon muszáj. Na meg persze mehetsz egy kocsival évente 5.000km-t is de lehet ez akár évente 30.000 is.
Autóm 15 éves, 2 éve van nálam de semmi komoly gondja nem volt és semmi rozsda nincs rajta. Vigyázok rá , ha garázsban nem is de tető alatt tartom, mindent cseréltetek rajta amit kell és eddig 12.000km-t tettem bele.
Egy jó fül már 5000 km-nél észreveszi, hogy a motor már nem új.
Az olcsóbb kategóriánál 40 - 60000-nél, az előkelőbbeknél 60 - 80 ezernél kezdenek jelentkezni a problémák. De ez nem jelenti azt, hogy a járgány ne futhasson akár 160 - 200 ezret is, de párszor már pofozni kell. A szomszédomnak van egy Ford Tranzitja, majdnem 600 ezerrel, de nayon ütött-kopott állapotban. Én a Győr - Makó távplságot nem merném rajta megkockáztatni.
Suzukim most lett nagykorú /98-as/ és bizony a küszöbök már eléggé korrodálnak
Tehát nagyon nem mindegy hogy agy mai Német-Francia vacak,vagy valami Japán a szóbanforgó jármű
Apósom pár éves Insigniájában már volt teljes motorcsere, mert sajnos a selejt motorral vette meg az autót. Nem az autóban lévő motor volt selejtes, hanem maga a motor típus. Nem tudom pontosan melyik, csak annyit, hogy 1.6 (turbó talán), benzines. Pedig kíméli az autót, nagyon vigyáz rá, állandóan gondozza, stb.
Szóval igen, ez a kérdés nagyon autó, benne lévő motor, használat függő. Lehet egy autó príma, de ha a tulaj egy állat, akkor ott mindegy, hogy az év autója-e, vagy sem. Illetve lehet a tulaj nagyon figyelmes, de ha az autó egy hulladék, akkor ugyanott vagyunk, mint az előző példánál...
Az #1-es percre pontos választ adott. Persze nem minden márka pontosan ugyanazzal a hibával jelentkezik, de tíz év előtt nem lehet semmi gond(illetve százezer alatt)...csak olaj, és szűrők csréje, illetve a féktárcsa/pofák kombo.
Persze én egy benzines automata japánból indulok ki, a többi nem japán többet is kibír probléma nélkül egészen biztosan.
Vásárlás miatt kérdezem, mert nem értek a kocsikhoz.
Igaz nem most venném, hanem kb egy év múlva.
Akár szalonból kihozott, akár már használt, mindenképp olvass utána akkor az adott típusnak neten.
Egyik legnagyobb gyűjtő oldal:
Sokan elfogultak mindkét irányba (lehúzás, piedesztálra emelés), de azért van sok normális vélemény is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!