Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autókon a "TDI" felirat...

Az autókon a "TDI" felirat mit jelent?

Figyelt kérdés
2016. okt. 19. 17:09
1 2 3 4
 31/37 anonim ***** válasza:

hány 66%os jött ide? :D mert legalább hárman ha jól látom


egyébként tényleg felesleges ezen ugrálni, mindkettő károsanyagot bocsát ki, ne nézzetek már úgy a benzinesre mintha angyalok finganák ki. a benzinesnek vagy 2-3-4x magasabb a co kibocsátása euro besorolástól függően, a dízelnek a no kibocsátása magasabb 2-3x. szóval attól hogy a benzinesnél nem látod még ott van és összesítve a környezeti terhelés azonos lesz mindkettőnél

egyébként is amíg még járhat a kétütemű trabant az utakon, mire fel megy a pattogás, pedig az benzines.

hány beszart szondás benzines megy az utakon amik végig túldúsított keverékkel mennek az utakon, az alapból is többszörös co kibocsátás mellett, szóval tényleg felesleges ezen rugózni

előzd meg a dízelt ha nem tetszik aztán kész

2016. okt. 23. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/37 anonim ***** válasza:

Tényleg sokan vagyunk 66%-osak :))


Egyébként én is ezen tűnődök, hogy az utóbbi években hogy megfeledkezett mindenki a széndioxid kibocsátásról. És ebben a dízel sokkal sokkal jobb, mint a benzines. Pedig néhány éve még milyen nagy sláger volt, hogy csökkentsük a szén-dioxid kibocsátást. Egyébként a globális felmelegedés ellen vívott harcban ma is ez a fő tendencia, a szén-dioxid csökkentése.

Ja és mégvalami: a dízellel sokat lehet spórolni a fogytán lévő kőolaj tartalékunkkal. Ugyanis akármennyire is erőlködnek a benzinmotorokkal, a dízel üzemű autók sokkal kevesebbet esznek.

2016. okt. 23. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/37 anonim ***** válasza:

szén dioxid és szén modoxid is van, nem csak az egyik. az üvegházhatásért és a globális felmelegedésért felelős, ennek köszönhetjük hogy a bolygó megszokott légáramlatai eltolódnak kicsit és nálunk lassan télen nem lesz hó, nyáron egyre nagyobb a szárasság, ha jön eső pedig egyre nagyobb viharok és felhőszakadás formájában, ergo mediterránosodik.


persze a dízel se jobb annak a nitrogén oxid szintje okozza az eső enyhe elsavasodását, a lebegő részecskék -korom- pedig a tüdőbe kerülve évtizedek alatt terhelik a szervezetet és kis esetben hajlamosító tényezővel rákot is okozhat


akkor most melyiket is szidjuk? na ugye, ezért nincs értelme a fikának, főleg nem így hogy valakiből ennyire az elvakult szélsőséges benzin fanatizmus szól csak, karöltve nem kevés bunkósággal.

2016. okt. 23. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/37 anonim ***** válasza:

Jól látható ebből is, hogy a fejlődés egyben visszalépés is. Elhagyták az előkamrát a dízelekből, ezzel nagyon érzékennyé tették a porlasztási minőségre, ha kicsit is romlik kormolni fog. Az előkamrás leszarta, akkor kez kormolni ha már szó szerint csak locsog bele a gázolaj. Rengeteg kisbuszt, platós autót látok régieket amik még előkamrásak és egy darab korom nem jön ki belőlük. Oké persze a szemmel nem látható dolgok magasabbak, de azért érthető mire célzok ezzel.


Ugyanez van a benzineseknél is, a hengerbe fecskendezéssel romlott a keverékképzés, az utolsó előtti pillanatban lövi be a benzint, alig tud elkeveredni vele, míg előtte a szívócsonkba nyomatva a levegővel együtt szívta be és keveredett el. Nem véletlenül hozták be utólag a benzineseknél is a lebegő részecskék mérését, ugyanis a modern benzines hajlamosabb kormolásra, mint az elődeik.


Én egy nagy marhaságot nem értek csak a VW-nél, miért csak az Audi kapta meg a nagy dízeleket. A 2.5 és a 3.0 V6 is csak Audiban van, a többiben mind 2.0 négyhengeres a legnagyobb. Sok hülyegyerek kénytelen azt húzni az egekig, ha rajoskodni akar.

Ha egyszer már egy szaros őskövület Golf3 is megkapta a 2.9 VR6-ot benzinesbe, igazán beleférhetett volna ekkora autókba a 3.0 V6 TDI is, talán egy réteg akkor kevésbé tekerné fel a gépet, mert alapból is erős lenne...

2016. okt. 25. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/37 anonim ***** válasza:

Ez már a downsizing miatt van, hogy egyre kisebbek a motorok.

Bár a 2.5 TDI motort megkapta a Passat is, sőt még a Skoda Superb is, jók is voltak ám ezek a gépek. De aztán már a Passatba is vagy 11 éve a 2.0 a legnagyobb motor, még benzinesben is....

2016. okt. 25. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/37 A kérdező kommentje:
Emberek! Még mindig tart a TDI háború? Én csak azt akartam tudni mit jelent a 3 betű, de látom érzékeny pontra tapintottam. :D
2016. okt. 25. 20:34
 37/37 anonim ***** válasza:

Nem tart semmi, ha nem tudnád a dízel vs. benzin téma az mindig ilyen gyötrelmes sz art szül ki, mint ami itt is ment. Főleg ha valamelyik oldalról odamegy provokálni meg pattogni egy-egy tag.

Durvább helyzetekben a való életben is lezajlik, több helyen olvastam már, hogy egyesek leszedték a TDI feliratot, mert idióták nekiálltak velük versenyezni, mert azt hitték mindenki aki TDIben ül az szmúkendsármos.

Ugyanez van másik oldalról is, mikor a szmúkendsármosok odakormolnak egy Honda vagy Swift elé, aztán keménynek érzik magukat ha a tuningolt, turbós gép lehagyja a gyári szívó benzinest.

Nekem a TDI felirat miatt a koszos (nem kormos) hátsó ablakomra odarajzoltak egy nagy lóf aszt még régebben és egy nyilat a felirathoz.

Édeseim örülnének ha olyan kocsijuk lenne, DSG váltóval...

2016. okt. 27. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!