Suzuki Swift 1. 0 1999. Gyorsulásnál rángat, nem gyorsul. Leállás. Mitől lehet?
Reggeli inditásnál nagyon alacsony fordulaton jár a motor rázkódik a kasztni majd leáll(kB 5 mp) majd második indításra semmi baja felpörög(mivel hidegben nagyobb alapjáraton megy) majd elindulok és elkezd rángatni majd helyrerázza magát megy rendesen majd 2 esbe váltva nagyobb gáznál szintén rángat vagy megtorpan a motor, kisebb gázadással viszonylag jobban gyorsul, kell kB egy perc mire felgyorsul 90-ig. Nagyobb fordulatszámon mondjuk ha 3-asban huzatom akkor nincs semmi baja de amint feljebb váltok megtorpan nem gyorsul de a motor hangján érezni hallani hogy erőlködik/zörög de mégsem megy.
Amiket cseréltem most: gyertyák, komplett kábel készlet, elosztófedél és tömítése valamint légszűrőt és rotort.
Bontott map szenzort mivel jelezte hogy az a rossz valójában mindent kivillogtat amit egyszer szétthúzol csatlakozót tehát nem is volt rossz.
Injektor 1 éve lett cserélve új boschra benzinszűrő is akkor lett cserélve.
Omw-n tankolok
most tankoltam bele 100-as benzint előtte szétthúztam a lambdaszonda csatiját kicsit porzott a kosztól kipucoltam azt kiégettem a motort de semmi javulás nem volt sőt kigyulladt a Check engine kivillogtattam a hibakódot lambdaszondát jelezte ki szerintem csak azért mert megpiszkáltam mert töröltem a hibakódot és azóta nem jelzett ki semmit.
A fogyasztásom megnött most 7l/100 eddig 5,5-6l volt mivel járok városban is. A fogyasztás miatt mégis a lambdaszondára gyanakszom de elég drága játék :D
Üzemanyag szállítás problémára azért nem mert akkor nem enne 7l szerintem de javítsatok ki ha tévedek.
Délután mivel valamivel jobb idő van nem áll le a motor de rángatás torpanás megvan nagyon idegesítő mert pirosnál mikor zöldre vált feltartok mindenkit mert alig kullog egyesben.
Te Jézus isten mi van itt :D
Na szerintem tök mindegy mi hogy törik nem kell baromkodni és nem lesz ennyi baleset mert azthiszi a jó ember aki jampizik a 20 éves "új" bmwjével hogy mennyire megy előz azt alul marad nap mint nap látom hogy az ilyenek provokálják ki a balesetet márkától függetlenül.
Na de most már maradjunk a témánál.
Lambdaszondát kilőttem mint hibaforrást mert az hidegen úgy se működik ahogy írták is.
Tegnap szétt szedtem a folytószelepházat injektort, alapjárati motort mindent full a csonkig, észrevettem előtte hogy az alapjárati motor 'pöcke' teljesen benyomva is fordít a folytószelepen magyarul nem zárt teljesen vagyis falsot szívhatott. Ezt megcsináltam, lepucolgattam a torkot bár nem volt koszos majd összeraktam az egészet.
Beindítottam.. Semmi alapjárat ingadozás, na mondom ez király, el mentem egy körre vártam a rángatást de nem jött sőt megy mint a golyó már amennyire tud egy ezres.
Mai nap azonban még éreztem néha hogy picit megtorpan menet közben.
Szerintem valahol falsot szívott tehát majd kicseréltem még az injektorház közti tömítést aztán meglátjuk. Megy egy benzinszűrőt is azért hátha nehezebben kap már anyagot .
Vagy esetleg benzint nem kapott úgy mint ahogy kéne és most jó lett attól hogy megbolygattam nem tudom :D
Apám szerint ahogy elmeséltem neki mit csinál szerinte benzin probléma ha a gyújtással nincs baj azzal pedig nincs remélem csak egy szűrő és nem az AC haldoklik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!