Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Swift 1. 0 1999....

Cashis kérdése:

Suzuki Swift 1. 0 1999. Gyorsulásnál rángat, nem gyorsul. Leállás. Mitől lehet?

Figyelt kérdés

Reggeli inditásnál nagyon alacsony fordulaton jár a motor rázkódik a kasztni majd leáll(kB 5 mp) majd második indításra semmi baja felpörög(mivel hidegben nagyobb alapjáraton megy) majd elindulok és elkezd rángatni majd helyrerázza magát megy rendesen majd 2 esbe váltva nagyobb gáznál szintén rángat vagy megtorpan a motor, kisebb gázadással viszonylag jobban gyorsul, kell kB egy perc mire felgyorsul 90-ig. Nagyobb fordulatszámon mondjuk ha 3-asban huzatom akkor nincs semmi baja de amint feljebb váltok megtorpan nem gyorsul de a motor hangján érezni hallani hogy erőlködik/zörög de mégsem megy.

Amiket cseréltem most: gyertyák, komplett kábel készlet, elosztófedél és tömítése valamint légszűrőt és rotort.

Bontott map szenzort mivel jelezte hogy az a rossz valójában mindent kivillogtat amit egyszer szétthúzol csatlakozót tehát nem is volt rossz.

Injektor 1 éve lett cserélve új boschra benzinszűrő is akkor lett cserélve.

Omw-n tankolok

most tankoltam bele 100-as benzint előtte szétthúztam a lambdaszonda csatiját kicsit porzott a kosztól kipucoltam azt kiégettem a motort de semmi javulás nem volt sőt kigyulladt a Check engine kivillogtattam a hibakódot lambdaszondát jelezte ki szerintem csak azért mert megpiszkáltam mert töröltem a hibakódot és azóta nem jelzett ki semmit.

A fogyasztásom megnött most 7l/100 eddig 5,5-6l volt mivel járok városban is. A fogyasztás miatt mégis a lambdaszondára gyanakszom de elég drága játék :D

Üzemanyag szállítás problémára azért nem mert akkor nem enne 7l szerintem de javítsatok ki ha tévedek.

Délután mivel valamivel jobb idő van nem áll le a motor de rángatás torpanás megvan nagyon idegesítő mert pirosnál mikor zöldre vált feltartok mindenkit mert alig kullog egyesben.



2016. okt. 15. 19:48
1 2 3
 21/26 anonim ***** válasza:
Degenerált magyar mentalitása van. Egy hülye elkezdi a "papír" dumát,a többi birka meg szalad utána . Még meg is érteném ha egy 20 milliós autóból magyarázna,de mikor egy kor/kategória társú autóból teszi ugyanezt,ugyanabból a minőségből (vagy még szarabból) az már egyenesen közröhej tárgya. A "papír" suzuki fele annyira balesetveszélyes mint a leállósávban haldokló kőművesford. Agyatlanság netovábbja ,szerintem lehet golfja is van,tudod az "nem papír" az német módon préseli össze :D
2016. okt. 17. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:
20 éves kocsi mind egy kaptafára készültek,akkor még nem voltak 200-300 lóerők az utakon,ezért a maguk konstrukciójához mérten véd mindegyik csak. Ilyen képek semmit nem mondanak,lehet olyan képet is találni amin a suzuki mellett van a hullazsák,vagy a ford mellett. Nem tudom továbbra sem ,hogy a te rozsdakupac huszonéves szarod mivel lenne erősebb egy suzukinál vagy bárminél biztonságosabb ,ami egyidős és ugyanolyan fapados kivitelű régi konstrukció.. Vagy nehéz a felfogásod,vagy csak annyira átlehet mosni az agyad egy fényképpel amin pont egy összetört kocsit látsz ,hogy te az alapján mondasz véleményt egy olyan dologról ami közelébe sem jártál soha. Inkább vidd a kutyaólad a roncstelepre hülyegyerek. üdv a volvos akivel szemben csak egy tz-t sikerült felhozni észérvnek .
2016. okt. 17. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 A kérdező kommentje:

Te Jézus isten mi van itt :D

Na szerintem tök mindegy mi hogy törik nem kell baromkodni és nem lesz ennyi baleset mert azthiszi a jó ember aki jampizik a 20 éves "új" bmwjével hogy mennyire megy előz azt alul marad nap mint nap látom hogy az ilyenek provokálják ki a balesetet márkától függetlenül.


Na de most már maradjunk a témánál.

Lambdaszondát kilőttem mint hibaforrást mert az hidegen úgy se működik ahogy írták is.

Tegnap szétt szedtem a folytószelepházat injektort, alapjárati motort mindent full a csonkig, észrevettem előtte hogy az alapjárati motor 'pöcke' teljesen benyomva is fordít a folytószelepen magyarul nem zárt teljesen vagyis falsot szívhatott. Ezt megcsináltam, lepucolgattam a torkot bár nem volt koszos majd összeraktam az egészet.

Beindítottam.. Semmi alapjárat ingadozás, na mondom ez király, el mentem egy körre vártam a rángatást de nem jött sőt megy mint a golyó már amennyire tud egy ezres.

Mai nap azonban még éreztem néha hogy picit megtorpan menet közben.

Szerintem valahol falsot szívott tehát majd kicseréltem még az injektorház közti tömítést aztán meglátjuk. Megy egy benzinszűrőt is azért hátha nehezebben kap már anyagot .

2016. okt. 17. 17:20
 24/26 A kérdező kommentje:

Vagy esetleg benzint nem kapott úgy mint ahogy kéne és most jó lett attól hogy megbolygattam nem tudom :D

Apám szerint ahogy elmeséltem neki mit csinál szerinte benzin probléma ha a gyújtással nincs baj azzal pedig nincs remélem csak egy szűrő és nem az AC haldoklik

2016. okt. 17. 18:55
 25/26 A kérdező kommentje:
Na ma reggeli indulás, alig hörög pár másodpercig majd felpörög jó oké, kuplung fel indulás és semmi 2 vel döcögve fulldokolva mintha 5.Ben lenne és 30 Al mennék, gázra nem reagál majd kuplung benyom gázra reagál már felpörgetem azt megy :S
2016. okt. 18. 08:59
 26/26 A kérdező kommentje:
Na akit még érdekel meg van mi a hiba. Map szenzor(töltőnyomás érzékelő) mint kiderült amit vettem bontottan az se jó -.- mai nap kaptam szétt az autót mindent kipasztáztam hátha falsot szív valahol aztán délután mentem egy kört be se akart indulni majd rángatott és mikor kigyulladt a check engine lámpa akkor vissza jöttek a lóerők majd mikor elaludt visszalustult, kiolvastam a hibakódot , map szenzort jelzett úgyhogy most lehúztam és úgy járok vele minden olyan mint régen felmegy az emelkedőn simán nincs akadály
2016. dec. 29. 18:33
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!