Suzuki Swift 1. 0 1999. Gyorsulásnál rángat, nem gyorsul. Leállás. Mitől lehet?
Reggeli inditásnál nagyon alacsony fordulaton jár a motor rázkódik a kasztni majd leáll(kB 5 mp) majd második indításra semmi baja felpörög(mivel hidegben nagyobb alapjáraton megy) majd elindulok és elkezd rángatni majd helyrerázza magát megy rendesen majd 2 esbe váltva nagyobb gáznál szintén rángat vagy megtorpan a motor, kisebb gázadással viszonylag jobban gyorsul, kell kB egy perc mire felgyorsul 90-ig. Nagyobb fordulatszámon mondjuk ha 3-asban huzatom akkor nincs semmi baja de amint feljebb váltok megtorpan nem gyorsul de a motor hangján érezni hallani hogy erőlködik/zörög de mégsem megy.
Amiket cseréltem most: gyertyák, komplett kábel készlet, elosztófedél és tömítése valamint légszűrőt és rotort.
Bontott map szenzort mivel jelezte hogy az a rossz valójában mindent kivillogtat amit egyszer szétthúzol csatlakozót tehát nem is volt rossz.
Injektor 1 éve lett cserélve új boschra benzinszűrő is akkor lett cserélve.
Omw-n tankolok
most tankoltam bele 100-as benzint előtte szétthúztam a lambdaszonda csatiját kicsit porzott a kosztól kipucoltam azt kiégettem a motort de semmi javulás nem volt sőt kigyulladt a Check engine kivillogtattam a hibakódot lambdaszondát jelezte ki szerintem csak azért mert megpiszkáltam mert töröltem a hibakódot és azóta nem jelzett ki semmit.
A fogyasztásom megnött most 7l/100 eddig 5,5-6l volt mivel járok városban is. A fogyasztás miatt mégis a lambdaszondára gyanakszom de elég drága játék :D
Üzemanyag szállítás problémára azért nem mert akkor nem enne 7l szerintem de javítsatok ki ha tévedek.
Délután mivel valamivel jobb idő van nem áll le a motor de rángatás torpanás megvan nagyon idegesítő mert pirosnál mikor zöldre vált feltartok mindenkit mert alig kullog egyesben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Megy mind.
Hát igen ezért vettem ilyen autót (persze ajánlás miatt) mert ez kimegy a világból csak benzin kell bele aha persze 300.000 ért vettem 2 éve és még annyit ráköltöttem kuplung széttszakadt stb persze lehet csak én fogtam ki attól függ milyen volt az előző gazdája :/
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát akkor én kifogtam :D
De nem baj ezalatt a 2 év alatt már nagyrészt tudom mikor mi a bajuk már csak erre kell valami megoldás még a tél előtt mert így cefet lesz vele járni, ja és nagyon rohadnak küszöbök teljesen tető is kezd a többiről nem is beszélek :D májusig van műszaki addig tervezem aztán egy 1.3-as swiften gondolkodok mert jó autónak tartom meg szeretem is attól függetlenül hogy nem szabad vele ütközni volt már vele tudom hogy törik :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"(persze ajánlás miatt) mert ez kimegy a világból csak benzin kell bele "
Igen,a "papír" Swifteket máig övezi ez a legenda sajnos.Kishazánkban pedig ezen tipusok kb 80-90%-a ebben a szellemben van üzemeltetve.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Rád hajlik mindegyik régi autó,és ez márkától függetlenül"
Mk1 Mondeo(94-96) vs Swift sedan(2000 után lufis változat).
Kb "csak" ennyi a különbség...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez a fénykép akkor érne valamit ha még az előtt készítették volna mielőtt a tűzoltók szétvágták a kocsit.. Így ez csak egy szar,egyoldalú,suzukit lehúzó agymosás már megint.Mikor a szar forddal "versenyeztek" és elvitték a kerítést,érdekes abból nem szálltak ki élve..
De hogyha ez neked a "biztonságos" akkor próbálgasd,én kihagyom köszi.. a biztonságot 100-400 ezres kocsikban keresheted ,csak magad vered át ezzel a hamis 200 éves ford vagy bármilyen autó védelemmel [link]
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Te azzal a 20 éves koldusforddal maradjál inkább csöndben. Megnéznélek mikor neked mennék a volvoval mi marad belőled .. Nem vagyok suzuki párti de az vicc mikor ilyen proli szarok jönnek az ugyanolyan kutyaólukkal ,hogy az mennyivel jobb :D
itt a fordod ,"csak" ennyi a különbség ahogy te mondanád : [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!