Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívódízelt első autónak. Na...

Szívódízelt első autónak. Na de mit?

Figyelt kérdés

Munkába járni kéne főként. Az is főúton, napi 60km. Turbodízelt nem szeretnék, mert ha valami baja lesz, nekem 1 havi fizetésbe kerülhet. Keret kb fél milla, de inkább ez alatt.

206 1.9d (ebből klímás), ibiza 1.9 sdi, polo 1.9d, opel astra/corsa 1.7d, punto 1.9d, citroen saxo 1.5d.

Ilyesmi, régebbi és kisebb autók érdekelnének.


2016. szept. 22. 19:26
 1/8 anonim ***** válasza:
PSA DW8 és XUD is jó motor, gyakorlatilag a Mercedes erőforásokkal említehetőek egy lapon tartósságra. A kis 1.5-ös TUD viszont más kategória - az egy benzines blokk dieselesített változata - szerintem amúgy az is nyugodtan bevállalható (ha nem kevés az 58 lóerő), hiszen azért maga a Saxo/106 is kisautó - de épp ezért tartsd észbe, hogy itt sem a körítés, sem a motor nem arra készült, hogy tartós terhelésen furikázzanak vele évi 365 nap. 60 kilométeres utakra még mondjuk jó lehet, ha nem nyomod ki a szemét, de csak azért, mert szívó diesel, ne várj tőle csodákat, meg hogy igénytelen karbantartás mellett is kivisz a világból.
2016. szept. 22. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Jó autók voltak ezek és jók lennének még mostanság is, de már nem fogsz találni olyat, ami nem járta meg a holdat legalább egyszer. Persze ettől függetlenül lehet venni egy ilyet, de be kell kalkulálni egy esetleges motorgenerál, adagoló felújítás, váltócsere, stb.. árát.
2016. szept. 22. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Felejtsd el a szívódízelt,illetve ezeket mindenképpen.


Egyrészt egy 90 lovas 1Z TDI-ni ha mindent egyszerre lecserélsz akkor is 100 ezer alatt maradsz.Alkatrészek szó szerint hegyekben állnak hozzá,ért hozzá mindenki és mindenkinek van hozzá ami épp kell.

De mivel megbízható konstrukció,ezért ritkán kell hozzányúlni.

Cserébe tud is azért menni,és lehet vele tartani a forgalom tempóját.

Egy ilyen 1.7/1.9 szívódízel ma már kb balesetveszélyes,és fel is tartasz vele másokat jó néhány szituációban.


Ha napi 60km-t mész főúton,oda tökéletes lenne egy 1.4-1.6-os szívóbenzin is,könnyű kasztniban nem fogyaszt az se 6-7 liternél többet.

2016. szept. 22. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Az üzemanyag ellátás miatt kéne dízel. És minél olcsóbb fenntartás. Benzinest én nem szeretek vezetni. Vezettem párszor manuálist, de nem jött be annyira.
2016. szept. 22. 20:45
 5/8 A kérdező kommentje:
Tudnék most vagy 100ért venni egy kombi g3mat ami 1.9 tdi, ám kasztnizni kell, festeni, szét van űlve de van benne garantált 450ezer km. Most ha felújítom a kasztnit, mi a garancia arra, hogy a motor nem romlik el? Mondjuk időben kapott olajat az elmúlt 200ezer km-en, az is castrol volt.
2016. szept. 22. 20:48
 6/8 anonim ***** válasza:

En elhiszem hogy kicsi a koltsegvetes de ezt te sem gondolhattad komolyan,hogy megszivatod itt magad valami kivénhedt félmillió kilóméteres szétkorhadt százerer forintos szarral!

Ennyiert egy jobb biciklit nem adnak nem higy autot!

2016. szept. 22. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ha szívódízel akkor én valami 1.9SDI-t néznék.


"Turbodízelt nem szeretnék, mert ha valami baja lesz, nekem 1 havi fizetésbe kerülhet. Keret kb fél milla, de inkább ez alatt. "

Annyi a különbség a turbódízel és a szívó között, hogy van rajta egy csiga. Az szívókban is kell időnként porlasztócsúcsot cserélni és mivel a legfiatalabb szívók is 15+ évesek...

Haveromnál letérdelt az SDI-ben az adagoló vezérlő, bontottan guberált valami !!hasonló!! cikkszámút 35 000-ért, mert megegyezőt nem talált..


Ezekhez a régi retkekhez a felújított és a bontott turbók is vicc árban vannak már, igazából egy SDI és egy 1.9TDI között nem lesz lényeges fenntartási költség különbség, cserébe a TDI az sokkal jobban megy.


Az Opel 1.7d motorjait nem ajánlom, azok még nem közvetlen befecskendezésesek, sz* rul is mennek és cserébe többet is esznek, mint az SDI-k.

2016. szept. 23. 02:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
A nejem egy K11 Micrával jár(1,5D)már 2 éve napi 2X80km.Remek kis autó,nagypapás stílusban 4l alá le lehet vinni.Eddig a ami komolyabb tétel volt,egy kuplungcsere és egy első futómű felújítás,egyébként csak tankolunk bele,olaj-szűrő cserék 10e-ként.3-350 körül már találni jó darabokat belőle.
2016. szept. 23. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!