Első autónak Suzuki ignis?
Ha megszokod a nyűgeit
- merev hátsó híd = keresztbordákon elpattog a hátulja)
- kis motor, nagy bódé = kicsit magas fogyasztás, 7 fölött
- a váltó kicsit hangos, és szereti a kíméletes bánásmódot, a 45 000 kilométerenkénti olajcserét pedig illik komolyan venni
- beépített rádió elég vacak, ha kicseréled, akkor az óra beállítás lesz kicsit nehézkes (akku levétel éjfélkor...)
- hátsó ajtó ablakmosócső és vezetékek egy baromi szűk gumiharmonikában vannak vezetve a kasztni és az ajtó között, alkalmanként el-el szokott szakadni egy szál, vagy a mosó csöve
- tágasság viszonylagos, normális hely van a vállaknak, mert nem dől befelé, a hátsó ülés előtt a lábtér nem túl nagy, a csomagtartó is csak legfeljebb közepes méretűnek nevezhető
Más baja nemigen van, a szokásos kopó-fogyó alkatrészeket cserélni kell, motorikusan nagyon jó
Hát én WagonR+on tanulok vezetni, formára az hasonló, nem egészen értem, miért jó a magas ülés.... Körforgalomban 20-nál halálfélelmem van, hogy felborulunk :D Alig várom, hogy a családi lapos autónkat vezethessem. Szerintem borzasztó, nagyon instabilnak érzem, abszolút nem érzem magam benne biztonságban, pedig soha semmilyen autóban nem féltem még előtte (ebben utasként is félek, nem a vezetéssel van gond)
Autópályán lepereg előttem az életem, ahányszor kamiont előzők, és belekap a menetszele...
az a vagyonőr.. egy ignis jobban tapad
:)
WagonR az más, az olyan érzés mint telefonfülkével rollerozni.
Ignis egy jó gumival egy körforgalmat 50-60-al simán tud, előbb kezd csúszni kifele a hátulja, mint borulni akarna.
Akkor sose szállj buszra, villamosra.
Az Ignis pedig pont olyan széles (tükrök nélkül) mint amilyen magas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!