Másnak is volt ilyen problémája autóvásárlás előtt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ugy hogy a tenyleges igenyekhez kepest veszek autot. Ha egyszerre akarsz logikusan valasztani es azt is meg szeretned mutatni hogy mennyire onbizalomhianyos nyomi vagy (bmw, audi, merci, suv-ok) akkor nehez a dontes.
Te tudod hogy evente hany km-t mesz, milyen auton, milyen tavolsagra, mennyi csomaggal stb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem szoktam ezt ajánlani, mert indulatokat vált ki, de ilyenkor bizony egy 3mas BMW a megfelelő választás. Az ilyen öszvér, hogy sportos is, kényelmes is, pakolható is, de nem is egy nagy dög.
Mondjuk olyan dolog ez a sportos autóra vágyás, hogy hamar megunod a túl kemény futóművet, meg minden. 7 napból egyszer ha eszedbe jut, hogy most sportautó kell, a maradék 6 napon örülsz, hogy beülhetsz a kényelmes, csendes autóba. Ezért lett nekem is nagy, kényelmes sedanom, meg mellette egy sportmotor, ha néha rámjön a hoppá.
De amúgy komolyan, neked a BMW lenne a legjobb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Válaszd a középutat. Az autóstanácsadók rá szokták vágni hogy Honda vagy Mazda mert a japánok általában könnyű és jó belső helykihasználású autókat gyártanak amiknek elfogadhatóak a menettulajdonságaik és emellett a megbízhatóságban is a jobbak között vannak.
Mondjuk a 3as BMWk se rosszak én semmiképp sem neveznék egy 3ast rongyrázó típusnak de igazi prémium dolognak sem és talán pont ezért. De BMWt azért ne vegyél mert tele van a piac külföldről hozott becsapós roncsokkal és nagyon könnyen a szivar rossz felén találhatod magad. Hondával vagy Mazdával nehezebb mellényúlni. Habár Mazdából is hozogatnak eladásra külföldről és ezért azokat is nagyon jól meg kell vizsgálni mielőtt megveszed.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azért azt nem ártana tisztázni, hogy mi számít neked sportosnak vagy éppen böhöm nagy autónak, na meg mennyid van rá.
Mert lehet példálózni, rengeteg típussal. Pl.: Ott az Astra G coupe, már 1 millió alatt kapsz akár 147 lóerőset is, sportos coupe megjelenés, elég tágas beltér és megy is. De szembe lehet állítani vele a VAG 1.8T-t, 150 lóerővel. De mehetünk feljebb, 1,5 millióig ott az Astra G OPC/coupe turbo vs. VAG 3.2 200 lóerő körül. De lehet neked a böhöm nagy egy A8, Phaeton méret, akkor eze mind kiesett, vagy van rá 500.000ed esetleg 5.000.000-d.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A kis autó semmi szín alatt nem jó ötlet. Lehetőleg nagy bálnát, vagy buszt vegyél..az, hogy a parkolás nehéz, csak a vezetőt minősíti.
Mi a kisautót megbántuk, de nagyon. Már csak kisbuszban gondolkodunk. És tudunk parkolni is...bárhol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!