Segítséget, véleményt esetleg tapasztalatokat szeretnék kérni, a lenti autókkal kapcsolatban. Vásárlás előtt szeretnek most ezekről pár szól hallani. Kinek melyik tetszik, mik a benyomások?
Első autónak szeretném ( első ami csak saját ) az kocsit amit nézek. Kicsit sportosabbra vágyom :) ami elég fürge, megindul ha oda lépek neki. Es az szempont hogy ne álljon ott minden utca szélen. Nem egy teljesen ritka csoda autot szeretnek , csak hogy mégse jöjjön szembe minden lámpánál. Szóval a következő autókról szeretnék tapasztalatot, véleményt illetve tippeket, akár a vásárlással akar mikor meg látjátok mit gondoltok a hirdetésről, vagy ha volt már ilyen autókkal dolgotok akkor tanácsot.
Chrysler Concorde- [link] nagyon szep es irtó jónak tűnik, csak picit csodálkozom hogy egy ilyen autot ilyen olcsón kínálnak. De nagyon jónak tűnik
Ez egy Chrysler lhs ami tetszik es picit izmosabb - [link] számomra szinte hihetetlen hogy ilyen jo markát ilyen jo motorral ennyire olcsón kínálnak. De nagyon tetszik ez is.
Ford caugar- [link] azt hallottam jo kis auto ez :) z
Ez a kis Fiat is pofásak tűnik, csak gyengébb a többinél - [link] vagy [link]
Sajnos a felső határ olyan 1-1,2 millióra tehető, de van meg két auto ami nagyon megfogott. A Toyota celica ami iszonyat jol néz ki, és nagyon tetszik [link]
Es a Mazda mx-5 ami csakugyan picit a keret felett van de nagyon jónak tűnik, bár erről meg nem hallottam saját véleményt tapasztalatot senkitől - [link]
Szóval várom a segítséget, a véleményt es tapasztalatokat ;)
Gondolom ezt most csak viccnek szantad hogy első autónak ilyen 5méteres amerikai budikat nézegetsz 3000+-os motorral bőven 200ló felett!!
Mondjuk eleg erdekes izlesed lehet neked hogy ezek mellett egy Fiat Parketta is megfelelne neked!
Ezek az öreg 3000 es motorú amerikai járgányok azért ilyen olcsók mert a kutyának sem kellenek.
Sokat fogyasztanak, és az alkatrész beszerzés is egy rémálom hozzájuk.
És ezek nem az üzembiztonságukról híresek.
Amiket felsoroltál egyedűl a mazda mx5 ami bevállalható.
A többi pénztemető, "szopóroller"
Azt látom, hogy túl sok koncepciód nincs, mert ennyire eltérő karakterű autóknál nyilván nem is lehet. Az amerikai autóknál, ahogy leírták, a rettenet fogyasztás is baj. A minőségük elég vacak (teszteltek a totalcaron ilyet, elég gáz volt), elég speciális hozzájuk az alkatrész beszerzés és a szervizelés. A mesebéli futásteljesítményeket hagyjuk, itt mindeg kiszemelt autód 120 ezer körül futott, 10 év feletti...ja persze.
Jönnek a jobbak: a Cougar egy európai forgalmazású Ford, tulajdonképpen egy Mondeo. Nem rossz, nekem is tetszik, de a V6 lehet, kicsit szomjas lenne Neked és az egy problémásabb motor, mint a többi benzinesük. A barchetta jópofa, de nagyon szűk kis kocsi. Ha lehet, keménytetővel venném, mert a ponyva télen kevés lesz, meg sok okos szereti rongálni bizonyos környékeken. A mazdát mindenki isteníti, hogy micsoda jó kis kocsi. Ennyiért nem tudom, milyen jót lehet venni, nekem az is szűk, kilóg a fejem a szélvédő felett és aki nem drift mániás, annak semmi izgalmas nincs benne. A Celica nagyon jó autó, de ezzel a motrral inkább a megjelenése a sportos, a menettulajdonságai kevésbé. Én azt venném, de lehet, az előző generációból néznék egy szépet, az olcsóbb.
Már kérdezted, ez a megindulásos duma elég gáz.
De megpróbálom komolyan venni.
1. Kamu km (valószínűleg) törött orr, rossz alkatrészellátás, nem egy megbízható autó
Aztán bele is untam a nézegetésbe. Most 600.000ért vagy 1.600.000ért akarsz kocsit? Mert nyilván így a Mazda egyértelműen a jó. De ha már erős autó kell 1 millió alatt miért nem nézel VAG 1.8T-t, Astra G OPC-t (szívó), Astra G coupe-t stb stb?
Én ezekből csak az MX5-höz tudok hozzászólni.
Kiválló autók,de ha veszel,akkor az 1.8-as motorral és sperr diffivel szereltet vegyél.
Viszont ez akkor is élményautó marad,2 személyes lesz,és vászontetővel nem olyan buli egy hosszú út vele,főleg télen.
De vezetési élményben a csúcson van.
Celica-ból pedig inkább a régebbit nézném,a 2 literes 175 lovas blokkal,szintén sperr diffivel.
Ha viszont a nagyok felé húz a szíved,azokról se akarlak lebeszélni,de azoknak teljesen más a fenntartási költsége,mint a 2 másik japán gépnek.
Ha van rá kereted,akkor nyugodtan vedd azokat is.
Az hogy első autó,vagy éppen a 23.,az szerény vélemény szerint teljesen mindegy.
Azért mert valaki friss jogsis,nem kell egyből Corsa-t meg hasonló kacatokat venni.
Na meg ha tetszenek a japánok,akkor tudnék még párat ajánlani.
Ott a Honda a Vtec motorokkal,kezdve a Civic-től (amiből van sedan,hatch és coupe is),aztán ott az Accord mint egy nagyobb sedan,illetve az Integra is.
Én is ezeket is megnézném,fenntartásban nagyon korrekt,nem zabálnak,és megbízhatóak.
Mazdából kereshetsz 1.8 V6 MX3-t ha találsz,vagy 2.5 V6 MX6-t,de az tényleg fehér holló kategória,ahogy a 323F 2.0 V6 is.
A Xedos 9 pedig luxusautó,2.5 V6-al,és szerény vélemény szerint elég elegáns autó.
Viszont ott az RX8 is,csak az Wankel motoros,borsos fogyasztással,és azzal a ténnyel,hogy 80-100 ezrenként szét kell kapni a blokkot,és éltömítést kell cserélni,aminek az anyagköltsége 300 ezer forint.
Ezt leszámítva a gyújtásrendszert kell cserélni 25 ezrenként,innentől viszont szinte semmire nem kell költeni a fékeken és gumikon kívül.
Nincs vezérlés,nincsenek szelepek,nincs hengerfej,szelepfedél,hajtókarok és a többi.
Cserébe kicsit nagyobb odafigyelést igényel a használata egy kommersz Otto motorhoz képest.
Akkor ott van még a Lexus IS200 is,2 literes soros 6 hengerrel,hátsó kerékkel és sperr diffivel.
Vagy turbóbenzines 2 literes Subaru Impreza esetleg,de megbízhatóságban talán ez áll a leghátrébb,főleg a hajtáslánc miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!