Körülbelül menyibe kerül egy opel vectra B ilyen igényekhez?
Pedig eléggé egyértelmű hogy mit jelent nem?Ha rendszeresen valaki megterheli a motort (ráadásul feleslegesen)
Enyhén szólva van egy "kis" különbség egy 20 éves széthajtott kocsi és egy 20 éves megkímélt állapotú kocsi között
Miért szerinted kisebb terhelést okozol a motornak ha 1800-on elváltod,mintha 4-5 ezren váltanád?
Szép tévhit.Még fogyasztani is többet fogyaszt legtöbb esetben emiatt.
Vagy szerinted jobban szereti a kisköbcentis szívó,ha 1600-on másznak vele emelkedőt,mintha tisztességesen 3-4 ezer felett?
De tök felesleges veled vitatkozni,aki szerint a motorfordulattartomány kihasználása az széthajtás,az maradjon is a fotelfizikánál,a gépészetet inkább kerülje.
Normál útviszonyok mellett 2300-2800 között érdemes hajtani a benzinest. Néha pályán odalépni neki és ennyi. Folyamatosan 4-5000 rpm körül használni egyrészt gazdaságtalan, mert nő a fogyasztás másrészt gyorsabban kopik a motor.
Az alacsony fordulatszám ugyanilyen káros.
#13
Az a baj hogy annyira okosnak képzeled magad de közben meg rettenetesen tudatlan vagy.Mint ahogyan a 14-es válaszoló írta kb 2300-2800 között érdemes váltani.Az én kocsimnak a fordulatszáma max 3000-ig megy fel még akkor is amikor külterületen gyorsítok normális gyorsulással 100-ig. Szó se volt itt 1800-as fordulatszámról,nem tudom honnan szedted ezt.Tudod van egy olyan kategória hogy aranyközépút.Nem kell úgy gyorsítani mint egy vadállat de úgyse kell gyorsulni mint egy csiga.Nem értem miért pont ilyen két szélsőséges dologgal példálózol amikor egyik sem jó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!