Ti megvennétek ezt az autót?
Citroen Xsara 1.4, 2000-es évjárat, 200000 km, friss műszaki, 220 ezer ft. Szedán.
Normálisan néz ki, működik, kisebb karcolások vannak rajta.
Kuplung rendszer tavasszal lett cserélve.
Megéri?
Szerelő nem látta, amennyire én meg tudom ítélni rendben van ( semennyire sem értek hozzá, de nem húz, nem zörög, nem lötyög, nem folyik semmi belőle)
Mennyit kell ráköltenem azonnal szerintetek? Kb? Vezérlés, olaj, ilyenekre gondolok, a külső része marad.
Hogy jövök rá, ha esetleg vissza van tekerve az órája?
Mit nézzek meg vagy mire kérdezzek rá mindenképp?
Tudom, hogy olcsó kocsi, sokat nem várok, de nekem sokáig tartott összes pótolni az árát,nem akarom magam megszivatni.
Nagyon köszönöm ha segítesz!
"nem akarom magam megszivatni."
Akkor ne lassan 20 eves franciat vegyel!
De ez még a régi kasztnis ám! Használtautón van jópár ilyen 200 -250 között, de tény, hogy az alja az árnak itt van.
Magánszemélytől vennénk amúgy, magyar a kocsi.
"Erre van keret."
Nem. Nincs rá kereted. Erre a kocsira félévente el fog menni 200-300 forint javítási költség.
Ha össz-vissz 220 000 forintod akkor felejtsd el, mert csak fél évig tudod használni amíg tönkre nem megy.
Miért nem nézed meg a totalcar népitéletet. Saját részről azt mondanám, hogy 500000ft alatt írtó nehéz korrekt autót találni.
Ha ennyi pénzem lenne, inkább Swiftet, Corsát, Polot, Puntot, keresnék.
Szerintem ennyi idősen már azt is kell nézni, hogy mennyit adtak el az adott kocsiból. Minél többet adtak el, annál több bontott alkatrész van és annál kevesebb az új alkatrész ára. A Xsara-ból pont nem adtak el sokat. Aztán azt is érdemes nézni ki fogja javítani. A felsorolt autókat Gézabácsitól, kezdve a sufniműhelyeken át mindenki tudja javítani. A többi típusnál meg lehet, hogy igen lehet hogy nem. Suzukit látott már 100-at de Xsara-ból ez az első. Szerinted mennyire könnyen talál meg egy rejtett hibát?
Én a klasszikus dumával jövök:
Ennyi pénzből inkább Swiftet, esetleg Polot, végső esetben Corsákat nézegess.
De komolyan.
Pl. egy swiftnél nincs olyan sok hibalahetőség. Ha nincs lerohadva a küszöb, a motor nincs rommá pusztítva, futómű egyben van, akkor jó eséllyel nem fogja leenni a gatyádat.
Francia autót én sem mernék bevállalni. Drága az alkatrész, sok a hibaforrás, mi kell még...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!