Első autónak egy Vw golf 3 gti 16v?
Leírnátok tapasztalaitokat véleményeiteket
Kérem ne a használtautó.hu alapján válaszoljatok és csak olyan írjon aki személyesen is ismeri ezt az autót.
Mekkora a motor a 2.0 es? Hol használnád?
Városba a kisebbet javaslom de országútra jobb a nagyobb erősebb motor mert nem erőlködik ezáltal nem is fogyaszt annyit.
Nagyából megbízható amúgy. egyszerű technika... apáméknak van 1.8 GL mindig van valami hibája persze nem mai darab de az út szélén nem hagyta őket
meg elvan 6 7 literből 100 on
Régi, drága és nem jó a megjelenése. Ha meg ilyennel repeszt valaki, azt inkább nevetik ki, mert szánalmas, mintsem vagány.
De marha drágák és rohadtul nem éri meg, ráadásul az összes szét van hajtva, ez biztos.
Egyébként ilyen áron már kapsz 4-es Golf-ot is, meg Kia CEED-et, SAAB-ot, ilyesmit. Nem csúcsváltozat, de sokkal újabb, megbízhatóbb, kényelmesebb, szebb, kulturált és jobb megjelenésű autót kapsz a pénzedért.
Wáá közben meg is néztem, 300 ezer és 1 millió 290 ezer közötti szórás van állapot tekintetében. Az komoly..
Hát az olcsók már biztos, hogy szét vannak hajtva meg minden és csomót kell rájuk költeni, meg sok a fenntartásuk, a drágák.. A drágák meg hát drágák, nah. Én biztos, hogy nem vennék, de te nem én vagy. Ahogy gondolod. Véleményt kértél, azért írtad ki a kérdés.
Nekem ez a véleményem, én nem vennék.
Nyilván azért GTI, mert valami izmosabbat akarsz, ami halad is. Sajnos a Golf III palettán nagy hiányosság az izmosabb benzinmotor. A sima 1.4-esek nagyon gyengék. Viszont a GTI-k, már csak a három betű miatt is túlárazottak. Gyorsan átfutva a kínálatot azt mondom, hogy 700.000 alatt el se mennék megnézni. Ennyiért meg már lehet akár Golf IV 1.8T felé kacsintgatni, de szívó 1.8at biztos kapsz jó állapotban, az is elég haladós, ráadásul a két modell ég és föld, a IV egy nagyon jól összerakott kocsi, a rozsda elleni védelme klasszisokkal jobb, mint a hármasnak stb stb.
Egy szépen épített OEM+ III-as GTI nem semmi látvány, de azt gondolom, hogy minimálisan többért kapsz egy sokkal jobb, erősebb autót amit aztán relatív olcsón tudsz fejleszteni tovább.
Na hat az f astra gsi lenne még egy igazi csőd!
De tenyleg minek akarsz ilyen lomokból bevasarolni,csak azert mert palyan mesz?!
A 130-at gyakorlatilag barmilyen kisebb köbcentis motorral is tartani lehet ami azert tud 80-90lovat!Nyilvan nrm ugy fog gyorsulni mint a 120-150lovas,de ezeket a magikus 3betus szavakkal ellátott gsi gti stb mára teljesen leélt szarokat nem szabad megvenni!
Opel Calibra? 5 féle motorral szerelték, meg ki lehet fogni jókat is.
Hogy mennyit lehet alkudni azt eladó válogatja.
5. vagyok megint.
Az Astra GSi-re és a Calibra-ra ugyanaz igaz, mint a Golf III-ra csak még jobban rohadnak. Kb. hasonló árban fogsz találni értelmes darabot. A motorok jók bennük, ha nincsenek megölve stb stb.Ha Opel, akkor inkább nézz egy Astra G OPC-t, szívó verziót, 160 lóerővel.
130-as utazó tempóhoz meg bőven elég 80 lóerő is. Ezért felesleges 150 lóerőbne gondolkozni. Egyébként hány éves vagy, mióta van jogsid?
Én anno Calibrát akartam mindenáron, áldom a szerencsémet, hogy nem volt pénzem rá:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!