Miert gyartanak 200 km/h vagy gyorsabb sebessegre kepes autokat mikor legalisan sehol sem tudsz veluk vegsebesseggel menni?
Miért ne tudnék vele legálisan menni?
Német autópályákon rakat korlátozás nélküli szakasz van.
Forgalomtól elzárt területen pedig mehetek vele akármennyivel,ha van erre alkalmas hely.
Az autógyártó meg egyébként se egyenlő a törvényhozóval.
mert aki ilyet vesz az valószínűleg csak forgalomtól elzárt helyen és német autópályán fog tépni vele? nagyon vicces és naiv feltételezés.de nem gondolod komolyan.
szerintem minimum kéne bele a mai világban sebesség korlátozó.hogy ha akar se tudja túllépni a sebesség korlátozást.
a közutakra meg tényleg nagy szükség van ám 300+ lovas szörnyekre.ezeket csak versenypályára szabadna kiadni.
"szerintem minimum kéne bele a mai világban sebesség korlátozó.hogy ha akar se tudja túllépni a sebesség korlátozást. "
Általában szokott lenni 250-nél sebesség tiltás.Persze aki ilyen autót vesz,abban nem marad sokáig meg a korlátozás,minek is maradna?
"a közutakra meg tényleg nagy szükség van ám 300+ lovas szörnyekre.ezeket csak versenypályára szabadna kiadni."
Miért is?Mert neked nincs pénzed 300 lóerő feletti kocsira?Vagy csak mert számodra bőven elég egy 150Le-s autó is?
Azért mert valaki 500 lovas gépen ül,nem jelenti azt hogy folyamatosan rúgja neki letojva a körülményeket.
Kb azzal tudsz normálisan előzni 80, 90 vagy 100-tól ami megfutja a 200-at.
Nekem azért kell az erősebb, hogy előzni lehessen vele de autópályán is max 150 amit megyek. Tőlem le is korlátozhatnák az enyémet 160-nál de nem kéne egy 1.2-es benzines aminek annyi a vége.
"Általában szokott lenni 250-nél sebesség tiltás"
hát ott aztán sokat ér :) kb mindegy ha baj van hogy 250 vagy 300 amit megy.
"Miért is?Mert neked nincs pénzed 300 lóerő feletti kocsira?Vagy csak mert számodra bőven elég egy 150Le-s autó is?
Azért mert valaki 500 lovas gépen ül,nem jelenti azt hogy folyamatosan rúgja neki letojva a körülményeket."
a legtöbben még a sufni tuning vackokkal is tolják neki.még a 150le is sok.
már megint megy az anyagiaskodás.biztos nem futná egy 100milliós ferrarira.de neked sem.de amig 100lóval is vigan lehet menni autópályán is meg elvisz A-ból B-be valakit addig minek kéne több.szükség van rá?hát nem tudom hány ember vesz városi kisautót manapság és hány ember szaggatja az aszfaltot bivaly sportkocsival.
láttam már ilyeneket az utakon és tolták neki rendesen.
részemről semmi értelmet és létjogosultságot nem látok az olyan autóknak.majd ha a cél a le mansi 24órás megnyerése és nem a közlekedés akkor esetleg.
bár biztosan nagyon szép hangja van meg jól néz ki meg élmény vezetni úgy pár óráig aztán megszokod.
itt a szükségesség hiányát kellene megérteni.és ez nem csak pénz kérdés.ha például munkához vennél számítógépet akkor sem olyat keresel ami tízszer annyiba kerül mint amennyiért találnál csak azért hogy akkor már a legújabb gta is fusson rajta maxra feltolva.szerintem ez ilyen egyszerű.
"a közutakra meg tényleg nagy szükség van ám 300+ lovas szörnyekre.ezeket csak versenypályára szabadna kiadni."
Csak ez igazából azért vicces, mert egy értelmesebb 110-120 LE körüli autónak is 200 km/h környékén van a végsebessége már kb. 15 éve. (a 16 éves, 104 lóerős autómnak konkrétan 190) Annyiban mondjuk igazat adok, hogy hétköznapi használatra bőven elegendő egy nagyon max. 190 LE-s autó. Csak ne csináljunk úgy, mint ha nem lehetne ugyanúgy meghalni a 100 lóerősben, mint a 300 lóerősben. Te is írtad, hogy a 250 és a 300 km/h is oly' mindegy lenne. Na, kb. ide tartozik az a 200 km/h is.
Kérdezőnek: Lehetne csinálni olyan autót, ami nagyon maximum csak ilyen 120-130 km/h-s végsebességre lenne képes. Erre két lehetőség van:
1. Maga a motor olyan gyenge, hogy nem képes 120-130 km/h-nál többel menni. Ezzel csak az a probléma, hogy ilyen esetben még a 100 km/h elérése is 20 másodpercbe telne ami egy előzésnél konkrétan életveszélyes szituációkat eredményezne. (volt wartburgom, annál ilyen 18-19 másodperc a 100 km/h, szóval tudom miről beszélek)
2. Valamilyen tiltást helyezünk el az autóban, ami nem engedné 120-130 km/h-nál nagyobb sebességre gyorsítani az autót. Ezzel csak az lenne a probléma, hogy a mai világban nagyjából 20 másodperc alatt írják át az autó fedélzeti számítógépében a kilométer számlálót, 1 perc alatt kulcs nélkül elkötik és nagyjából 5 perc alatt átírják úgy a motorvezérlőt, hogy erősebb lesz tőle az autó. Aki amúgy se hajt gyorsan az konkrétan le fogja sz*rni, aki pedig igen, az az első adandó alkalommal kiüti belőle ezt a tiltást. Persze, itt most lehetne tovább bonyolítani a dolgokat hogy akkor GPS-el egy központi számítógép nézi az autókat, stb. stb. stb. Csak akkor már eljutunk arra szintre, hogy lesz még egy dolog az autóban amiért többet kell fizetni, ami el tud romlani és amiért az embert sz*patni fogják műszaki vizsgán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!