Csak engem zavar baromira hogy a társadalmunk többsége nagyobbra tartja azt az embert aki egy 10 éves 5-ös BMW-vel jár, attól akinek "csak" egy új Dacia Logan-je van?
BMW=vezetés élménye, aki ismeri a kocsikat, az tudja ez mit jelent, aki meg nem annak sorolhatnám, de minek.
Nekem is 10+ éves BMW 200+ lóerő, kézi váltó, de nem cserélném le még a legújabb BMW-k-re se, csak ha ingyen kapnám cégtől.
Dacia, Skoda, nem egy kategória.
Persze az is igaz, hogy 520d-t se vennék sose.
Egyébként meg akinek ilyen kocsija van, annak van lóvé is a zsebébe, mert akármilyen prémium kocsi, bármilyen évjáratban többet ér, mint egy Suzuki, vagy Dacia. Szóval aki ért hozzá tudhassa, hogy aki megjelenik egy ilyen géppel, annak van pénze. Szervizelés, fentartás, megvétel, stb, csak a gumik többszázezer forint. Ami annyit ér, mint egy dacia :)
És ebből hogy jött az a következtetés, miszerint "a társadalmunk többsége nagyobbra tartja azt az embert aki egy 10 éves 5-ös BMW-vel jár, attól akinek "csak" egy új Dacia Logan-je van"?
Ízlések és pofonok. Neked az tetszik, másnak meg más. Nincs ezzel baj.
Daciát vegyen az, aki sokat jár terepre, Skodát meg nem is tudom, talán akinek családja van, és nem keresi a kihívásokat.
Ha e60-at kéne vennem, lenne a zsebembe 3 milkó, akkor azt mondanám veszek inkább egy A6-ot, mert nagyon nem kedvelem ezt a szériát a BMW-től.
De eszembe se jutna Dacia??? Csak bele kell ülni, meg kipróbálni a váltót, már elmegy a kedvem az egésztől. A skoda meg maga az unalom. 1.6 tdi-vel meg épp hogy vánszorog, 2.0 tdi-vel, ami kell bele, azzal meg már 6 millió. Tehát az nem artenatíva.
Meg aki sokat utazik, annak kell a kényelmet is néznie, milyen kipihenten érkezik meg, illetve mennyi lesz az értékvesztése.
Lehet ráköltesz a 10 éves BMW-re vagy Audira 2 év alatt 1-2 milliót, ami az átlag, de kényelemben, és vezetési élményben kárpótol. Rákölteni pedig azért kell, hogy ne hagyjon az út mellett.
Ez egy átlag dízel e39 200 ezer km 2,6m forint sz. költség.
Az autóknál főként az számít hogy milyen márka. Ha bmw-ről van szó mindenki áhítattal említ róla, de egy nagy köbcentis benzines merci legalább akkora tekintély mert van pénze tankolni a tulajnak.
De minden esetben ezek új 2-5 éves autókra mondható "nagy" dolgoknak, egy 10-15 éves sz*r gép, már lecsengett egy jobb módú ember alatt, kinőtte, kihajtotta, a 90 ezres fizetésből meg vagyonokat költ rá némelyik, de jobb a lelkének hogy neki ilyenje van.
Sokan nem tudnak beletörődni hogy ha nem egy ismert márkát tankolnak, ezért mindegy csak legyen valamilyen típus az se baj ha 16 éves autó.
"akkor sem vennék belőlük 10 éveset, 250.000 kilóméterrel, ha már annyiból tudok venni valami újat is."
Én meg máshogy gondolkozok. Nem vennék ugyanannyiért újat, mert az újan se tudja azt, amit egy normál állapotban lévő 10-en éves bmw.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!