Suzuki Swiftre milyen menetfényt tegyek?
99-es 1.3-as 5 ajtós...
A ködlámpa és a 1ámpák közé gondoltam bebiggyesztek egy LED-sort.
De nem ilyen 500 ft-os kókálmányra gondoltam, hanem E jelesre ami műszakin is átmegy, rendőrnek se szúr szemet. Milyet érdemes venni? Mit kell még venni mellé, hogy működjön is (relé, stb.)?
Érdemes? Igen!
Megéri? Igen!
Miért érdemes? Nyáron a 40 fokban, tűző napsütésben száguldasz az autópályán. Ablakok lehajtva, az ,,enyhe" szellő becsap az ablakon. Boldog vagy a kis Suzukidban. De van egy szépséghiba... azért, mert elől kötelező lámpát használni lakott területen kívül ezért fel kell kapcsolni szinte minden mást (hátsó helyzetjelzők, rendszámtábla világítás, belső műszerfal világítás, stb.) és maga a halogén izzó is igencsak megnöveli a terhelést a generátoron. Ha csak 8-10 db apró LED világítana akkor jóval kisebb terhelés érné a generátort.
Miért érdemes? Kevesebb terhelést cipelő generátornak nő az élettartama, hosszabb távon pedig az üzemanyag fogyasztás is csökken.
Még az 50 éves, kissé maradi gondolkodású autó szerelőm is egyetértett velem.
Szóvak megéri vagy megéri?
Kedves 1.! Ha pedig nem tudsz értelmesen hozzászólni valamihez akkor inkább kérlek lapozz el máshova!!!
Tényleg jobb is innen ellapozni, ennyi értelmetlenséget rég láttam. :D
De ha itt tartunk vedd ki a rádiót is a kocsiból, az se fogyasszon már!
Arról nem beszélve, hogy előbb érdemes godnolkodni, attól, hogy minimálisan kevesebbet fogyaszt az a led, szerinted amotor nem tekeri ugyanúgy azt a generátort? Dehogynem... innentől kezdve meg sokat ne várj, de végül is az ilyen embereknek találták ki a csoda fogyasztáscsökkentőket, meg adalékokat és a sok ahsonlót. :D
szerintem ezeket az utolagos menet fényeket azért találták ki hogy aki unja a régi kocsija kinézetét az kicsit fel tudja dobni pár ledes bizbazzal.
teljesen felesleges pénzkidobás szerintem.
Na igen, és mondj egy kocsit ahol nincs tompított, ami pontosan ezt a célt szolgálja.
Innentől kezdve ez a ledes hülyéskedés nem több mint az újabb hóbort, mert hát de menő, majd megunják az emberek és jön valami új. Merthogy ezzel technikailag sem csinálsz semmi hasznosat az autóval az is biztos, ezt meg fentebb kifejtettem, bár az is igaz mindenki arra szórja a pénzét amire akarja.
1-es okoska:
Ha valaha az életben dugtál volna már rá valami diagnosztikai programot egy kocsira, nem beszélnél hülyeségeket.
A generátort mindig tekeri a motor, persze. De Álló helyzetben is a liter/óra fogyasztásban ki lehet mutatni bármilyen fogyasztót. Tompított fényszóró kb. 2 decivel dobja meg, helyzetjelző 0,3 deci, ha minden rajta van (szellőzés maxon, világítás, ablaktörlő) az fél liter.
Mert a generátort mindig tekeri a motor, de az, hogy mekkora erővel kell tekerni, az függ a bekapcsolt fogyasztóktől.
Különben nem kéne a mozdony nehyed tömegét kitevő motor egy dízel-villamos mozdonyba sem, elvégre csak tekerni kell a generátort, az áram meg magátó' gyün a draúton...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!