Szerintetek lada 2107 ki bír 700km-et autópályán 130-140-es tempóval?
Fölösleges időpocséklás volt a fölsorolt címszavakat a neten összeszedegetni. :(
Értem én, hogy ez foglalkoztat, de ideje már túllépni a tuning-lada álmokon.
Van vonat, busz, nem kell jogosítvány(amúgy sincs), nem kell pályamatrica, nincs idegeskedés, nem fogy a drága benzin,......
Köszönöm az elsőne.
A másodikna üzenném ,hogy ezek benne vannak, egy tuning ladánál a fogyasztást nem szabad nézni aki nézi az úgyis mást fog venni, jogsim van, és nem a pénzes dolgokról szólt a kérdés hanem ,hogy kibírja-e a kocsi szerintetek de ahogy látom neked éves bérleted van tehát ha semmi tapasztalat nincs ne próbálkozz válaszolni!Köszi.
Oszt' a motortuninghoz hűtő át lett-e szabva?
Mert arról egy sort sem írtál.
Váltóáttételek, difi gyári?
Erről sem adtál infót.
Pedig ezeken fog múlni, megfőzöd-e az első 200 km-en.
A növelt kompresszióból meg a felfúrásból ítélve várhatóan nagyobb hőterhelésű lett a motor a gyárinál.
De adtál egy kupac olyan adatot, ami itt lényegtelen, vagy láthatóan hibás (a mai autókon akinek újdonság az elektromos gyújtás, azzal baj van szakmailag, mert az őrlángos gázgyújtás 100 éve ment ki a divatból, a lézeres meg kísérleti stádiumban van. Ha a gyújtáson bármi változott, akkor az a mechanikus gyújtáselosztó cseréje elektronikus pl. HAL-jeladós tirisztoros / powertranzisztoros megszakításra).
Ezek alapján feltételezem, hogy nem te vagy, aki az autót átszerelte, építette, nem vagy szakértő. Ilyen esetben bármilyen pöpecül össze van rakva, kockázatos vállalkozás elindulni vele, mert bármi gyerekbetegség kijön rajta az átalakítások miatt, TE nem fogod tudni ott helyben megoldani.
Apró megjegyzésként, ha a kerékcsapágyak gyáriak, akkor a nyomtávszélesítőktől meg fog még keseredni a szád íze.
Érdekes, hogy így ismeretlenül, de Wadmalac-nak is van némi fenntartása az autóépítésed komolyságáról. :D
Tudod, aki épített már Ladát, és valóban ezeket a hozzávalókat beletette, abban föl sem merül az aggódás a 700km.-es távolság abszolválására. Főleg nem autópályán.
Különben -ha igaz lenne amit leírtál- akkor visszakérdeznék: utcára mi a bánatnak A-s motor, nagy fék, zöld szilentek? :D
Assz'em vettél egy FÉLKÉSZ rallye Ladát.
Most kábé országútra sem 100%-os meg terepre, hungaroringre sem.
Konzultálnod kéne az előző tulajjal. Pontosabban az építővel, mert newm kizárt, hogy te is már laikustól húztad. Akkor még félőbb az állapot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!