Hamarosan utas leszek motoron AUTÓPÁLYÁN. Eddig csak a városban zötyögtem. Mi úgy utazunk, hogy a derekán át kapaszkodok, a hasa előtt összefogom a kezeimet. Milyen lesz, nem túl erős a légellenállás? Mire figyeljek? És a protektoraimhoz mit szóltok?
Ehhez a védelemhez mit szóltok? Van motoroskabát, bakancs, vesevédő, térdvédő, motoroskesztyű, gerincvédő, meg bukó. A kabátban van könyök- és vállprotektor, a hátában meg ütéstompító hátvédő.
Ha csak elképzelem hogy az autópályán megyünk több mint 100-al, elönt az adrenalin. XD Nem azt mondom hogy félek, de nem tudom hogy lehet bírni. XD Irdatlan nagy légellenállás van, nem? Mire készüljek?
Tökéletes utas vagy. Akár a belvárosban(ami veszélyesebb, mint bármi) akár autópályán.
Ne parázz semmitől, Ha jó a sisakod, jól zár a jakód, jó a kesztyűd, a bokádnál sem süvít a szél, akkor bizony a kilóharminc sem lesz sok...
csak jó motor kell a bulihoz. Te már tökéletes vagy.
az irdatlan nagy légellenállásban van némi túlzás, annyival kell húzni, amennyi kellemes.
"Ha csak elképzelem hogy az autópályán megyünk több mint 100-al, elönt az adrenalin"
Ez aranyos volt!
...és több mint 100-al.
Arra ügyelj majd, hogy ne akarjál külön egyensúlyozni, bízd magad a vezetőre.
Ha a vezető nem cibálja a gázt és/vagy a féket, akkor a tájra figyelj, már amennyire a pálya mellett látszik olyasmi, ha itthon mentek.
Adrenalin, tudod miről beszélsz? Az legfeljebb kb a bokád le...sakor önt el (szintén), a kellemes felfokozott hangulat az kevéssé kapcsolható az adrenalinhoz.
Ami izgalmas, az egyedül a gyorsítás intenzív szakasza, pl. egy 1000-es sporton 1-esben 50 km/h fölé érve, ahonnan elkönnyül az eleje.
Légellenállás: idom/plexifüggő, meg, hogy mennyire lógsz ki a vezető szélárnyékából. Rossz esetben a mögötte lévő légörvények cibálhatják a sisakot, meg annak idején volt szerencsém nyitott sisakkal utasnak lenni, az említett örvénylés miatt néha kissé nehéz volt levegőt venni.
Normál esetben annyi a dolgod, hogy a vezetőhöz képest ne mozogj másképp, ha helyezkedsz, akkor előtte jelezd megbeszélt módon, és ne nagyon koccoljon a sisakod az övéhez. Gyorsulásnál minél előrébb tudsz dőlni, annál könnyebb tartani magadat, feltéve, hogy az utaslábtartót nem fenékmagasságba tervezték.
Ha kizöldül minden/kivirágzik, menjetek inkább valami kanyargós első/másodrendű útra, sokkal jobb, mint a pályán döcögni, meg akkor nem csak a gumi közepe kopik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!