Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hamarosan utas leszek motoron...

Hamarosan utas leszek motoron AUTÓPÁLYÁN. Eddig csak a városban zötyögtem. Mi úgy utazunk, hogy a derekán át kapaszkodok, a hasa előtt összefogom a kezeimet. Milyen lesz, nem túl erős a légellenállás? Mire figyeljek? És a protektoraimhoz mit szóltok?

Figyelt kérdés

Ehhez a védelemhez mit szóltok? Van motoroskabát, bakancs, vesevédő, térdvédő, motoroskesztyű, gerincvédő, meg bukó. A kabátban van könyök- és vállprotektor, a hátában meg ütéstompító hátvédő.


Ha csak elképzelem hogy az autópályán megyünk több mint 100-al, elönt az adrenalin. XD Nem azt mondom hogy félek, de nem tudom hogy lehet bírni. XD Irdatlan nagy légellenállás van, nem? Mire készüljek?



2016. márc. 16. 12:46
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Semmi extra nem lesz, csak ne aludj el.
2016. márc. 16. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Tökéletes utas vagy. Akár a belvárosban(ami veszélyesebb, mint bármi) akár autópályán.


Ne parázz semmitől, Ha jó a sisakod, jól zár a jakód, jó a kesztyűd, a bokádnál sem süvít a szél, akkor bizony a kilóharminc sem lesz sok...

csak jó motor kell a bulihoz. Te már tökéletes vagy.


az irdatlan nagy légellenállásban van némi túlzás, annyival kell húzni, amennyi kellemes.

2016. márc. 16. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

"Ha csak elképzelem hogy az autópályán megyünk több mint 100-al, elönt az adrenalin"


Ez aranyos volt!

...és több mint 100-al.



Arra ügyelj majd, hogy ne akarjál külön egyensúlyozni, bízd magad a vezetőre.

2016. márc. 16. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
82%
Igen, a legfontosabb szabály, hogy engedd el magad, és arra dőlj, amerre a motoros, ne legyél feszült. Legveszélyesebb, mikor egy kanyarban a vezető dőlne a kanyar irányába, hogy betudja venni a kanyart, de az utas próbál egyenesen maradni, ebből könnyen baleset is lehet. 100 felett nagyon nagy a "szél", fárasztó lesz, mert kapaszkodni kell hogy ne repülj le.
2016. márc. 16. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
93%

Ha a vezető nem cibálja a gázt és/vagy a féket, akkor a tájra figyelj, már amennyire a pálya mellett látszik olyasmi, ha itthon mentek.


Adrenalin, tudod miről beszélsz? Az legfeljebb kb a bokád le...sakor önt el (szintén), a kellemes felfokozott hangulat az kevéssé kapcsolható az adrenalinhoz.

Ami izgalmas, az egyedül a gyorsítás intenzív szakasza, pl. egy 1000-es sporton 1-esben 50 km/h fölé érve, ahonnan elkönnyül az eleje.

Légellenállás: idom/plexifüggő, meg, hogy mennyire lógsz ki a vezető szélárnyékából. Rossz esetben a mögötte lévő légörvények cibálhatják a sisakot, meg annak idején volt szerencsém nyitott sisakkal utasnak lenni, az említett örvénylés miatt néha kissé nehéz volt levegőt venni.


Normál esetben annyi a dolgod, hogy a vezetőhöz képest ne mozogj másképp, ha helyezkedsz, akkor előtte jelezd megbeszélt módon, és ne nagyon koccoljon a sisakod az övéhez. Gyorsulásnál minél előrébb tudsz dőlni, annál könnyebb tartani magadat, feltéve, hogy az utaslábtartót nem fenékmagasságba tervezték.


Ha kizöldül minden/kivirágzik, menjetek inkább valami kanyargós első/másodrendű útra, sokkal jobb, mint a pályán döcögni, meg akkor nem csak a gumi közepe kopik.

2016. márc. 17. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Látni Ági Zs felkészültél lényeg kapaszkodj,vezetővel működj együtt( dőlés), megfelelő ruházatba ,csizma nem oly sok a 130 sem
2016. nov. 7. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!