A terepjarok nagyobb része miért dizeles?
A benzines terepjárókban a motorok nagy része hosszú löketesek, nem holmi rövid löketes nyomatékszegény hulladékok. Innentől kezdve a nyomaték nem indok, soha nem is volt az. Nyilván a dízel nyomatékosabb, de az erre kitalált benzinesek nyomatéka is pont elég hozzá. A jól beállított Mitsubishi 2.6 (sor4) és 3.0(V6) motorjaival alapjáraton, gáz nélkül is el lehet indulni, és nem kell hozzá felező. Az, hogy mennyire korszerű motorok, az más kérdés. Fogyasztástól sem kell megrémülni, a köbcenti nem egyenesen arányos a fogyasztással, viszont a fordulat köbösen arányos vele.
Aki a fogyasztást nézi egy terepjárónál, az ne vegyen terepjárót, mert terepen nem fogod megúszni 8 literrel. Ha meg nem akarod terepen használni, akkor pedig nincs szükséged terepjáróra.
Ez az én véleményem.
Egyébként nem vagyok elvakult Mitsubishi, és nagy benzines fanatikus.
Ha a benzinköltség nem számít, vegyél Jeep Wrangler TJ-t. Abból nincs diesel, csak 2.5 vagy 4.0 benzines. Nekem 4.0 van, írtam is róla a Totalcar NÉPÍTÉLET rovatban bővebben. Készülj egy 17-18 literes fogyasztásra, viszont a ponyvatető, a leszedhető ajtó megfizethetetlen extra. Minden másra meg ott a Mastercard.
Vagy Suzuki Samurai (Jimny) egy megfizethetőbb alternatíva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!