A középkategóriásnál nagyobb autókra nincs kereslet a "nem prémium" márkák között vagy miért nincsenek már? Nektek nem hiányoznak?
A nagyobb autók között, Audi A6/A8, Mercedes E/S méretű autókra gondolok.
Régebben az Opel is gyártott tekintélyes autókat (Omega, Senator,Diplomat), a Fordnak, Renaultnak is voltak ekkora autói.Mára viszont nincsenek, csak a középkategória a csúcs.Meg a zsebcirkálókat nyomják, azoknak meg semmi autóformája nincs.
A Volkswagen elég komoly konszern, de mégis, nagyon befürdött a Phaetonnal.
A Renaultnak sem jött össze az A6 méretű Latidue.
Nekem egy Insigniám van.Kívülről lehet, hogy nem tűnik annyira kicsinek (lehetne nagyobb is), de belülről, mint egy Ford Focus.
Személy szerint, nekem nagyon hiányoznak a sima márkák nagy autói.
Prémium nagy autót tudnék venni, de nem újat vagy 2 évest.Én meg már annyira hozzászoktam az Insignia "kütyüihez", hogy gagyinak meg fapadosnak tűnik minden autó, ami tudja azt.Emellett, ha a prémiumban valami elromlik, akkor az nem csak 100 ezer vagy 200 ezer...
A tágabb családi körben, van egy 8-9 éves A6, na az tágas autó.Én a közel 190-es magasságommal is terpeszkedni tudok hátul.
Ilyen méretű autó kellene, csak nem prémiummárkában.
Erre nagyon jó példa a GM!
Nem olyan régen az Opel-t fel akarta hozni prémium márkába az Insigniával, de már az se ment neki, emiatt hagyták abba a Chevrolet márka európai forgalmazását.
Ráadásul ez még nem is igazán a hű de magas szint, hiszen az Insignia kb a 3-as BMW, Audi A4, C Mercedes ligában játszik.
Amit korábban írtak az igaz, annyira erős a 3 prémium gyártó ebben a szegmensben, hogy aki megteheti hogy 10-en X milliós autót vesz az már nem Opel, Ford és stb logót akar látni a kocsi elején, ennyire egyszerű!
Jó példa volt a Phaeton. Megcsinálták, k**va jó autó lett azon kivül, hogy nagyon nehéz. Mégsem kell gazdagéknak, mert ők nem adnak ki ennyi pénzt egy Volkswagenért.
Aztán ott van a Latitude például: az még sz*r autó is lett, így még annyira sem veszik. Nem kell az embereknek drága Renault.
A másik dolog, hogy egy Insignia lehet nagyobb már, mint egy Diplomat volt, és egy Insigniába is megrendelhető szinte minden extra amit el tudsz képzelni. Úgyhogy nincs miért nagyobbat csináljanak, nagyobbat csak a presztízsmárkák tudnak eladni.
A Phaeton szerintem is jó autó volt, viszont valami 20 millióért lehetett hozzájutni.Ennyi pénzért tényleg nem vette szinte senki.Helyette, vette A8-at.
Viszont, ha nem 20 millióba került volna, hanem a Passat fölé lőtték volna be az árát, akkor más lett volna a fekvése.
Egy A8 méretű autót adtak volna annyiért, mint egy A6 Audit (vagy kicsit kevesebbért), akkor vitték volna, mint a cukrot.
"Viszont, ha nem 20 millióba került volna, hanem a Passat fölé lőtték volna be az árát"
Még így is veszteséges volt a Phaetont gyártani, hogy annyiba került mint egy A8. Ezért nem gyárt más gyártó sem ilyen autót, mert nem éri meg, nagyon drága.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!