Első autónak BMW E36 325i?
1 év múlva meglesz a jogsim és ez az autó lenne a választás mivel szerelmes vagyok belé kb. :D
Ilyesmit szeretnék amúgy?
Magyarul 16 vagy most... akkor még van időd kicsit álmodozni.
Kezdd úgy hogy minimum 2 misi egy olyan darab amire nem kell költeni különösebben, de elhet már keveset mondtam ezzel.
Akkor fenn is kell tartani.
Arról nem beszélve, hogy nem egy kezdő autó.
325i ha jól tudom közel 200paci, ha olyan állapotút szeretnél mint ami a képen van az legalább 1,5misi lesz.
Erős autóval is lehet kúltúráltan közlekedni, de aki ilyet vesz az "szerintem" nem az a társaság.
1-2 infó a teljesség igénye nélkül:
- BMW prémium autó, nem csak megvenni, fenntartani is drágább mint egy népautót. Ez vonatkozik a használtakra is. Bár sok a bontott alkatrész, amiket relatíve fillérekért adnak, de kopó-forgó alkatrészekből nem érdemes használtat venni, az újak pedig drágábbak az átlagnál.
- E36 lassan kult autó, 1-1 megkímélt darab ára bizony magas, 6 hengeres szintén felár, pláne ha kupé, mondjuk 1,2-1,5 körül mozognak a normálisabb állapotúak, kikímélt akár 2 misi is lehet (kb. vásárlás egyéb költségeivel együtt).
- sok idióta boyracer megveszi, tolja neki mint süket, és szervizre semmit nem költenek, ezért nagyon sok a lelakott f0staliga
- németben jobbak az esélyeid, de drágább sajnos, 2000 euro felett érdemes nézelődni, alatta ritka a jó állapotú
- ne ess szerelembe az elsővel, kritikusnak kell lenni, nekem 7 hónapomba telt, míg találtam egy egész vállalható állapotút és bizony nem volt olcsó
- E36 rozsdavédelme nem túl bika, kerékjárati ívek, küszöb, ajtók alsó élei, vízelvezetők, stb., ezek mind rozsdásodásra hajlamosak. Lakatolás igen sokba fájhat, 100ezrekbe. Ne feledd, 325 már több mint 20 éves autó.
- hogy mondjak jót is: BMW 6 hengeresek meglehetősen strapabírók, szeretik a pörgést, csak jó olaj kell bele mindig, állítólag 500ezer km-nél könyökölnek csak ki, ha nagyjából vigyáztak rájuk. 325 vasblokkos, ez pozitív, a későbbi nikasil bevonatos 323/328-hoz képest még jobban bírják
- 325-nek isteni a hangja, elég jól is megy, de szerintem sperr difi nélkül félkarú óriás, érdemes belerakatni
- vásárlási költségeit ne feledd, teljesítmény adó közel 100ezer, ha jól emlékszem, németből reg.adó sem két fillér.
- első szervizre tegyél félre minimum 2-300ezret, ennyit simán benyelhet az autó
- ha megtanulod bütykölni, sokat spórolhatsz, nem olyan túl bonyolult mint a mai autók, de azért nem is egy Zsiguli
... röviden elsőre ennyi, szerintem az elkövetkező 1 évben gyűjtsd az infókat, www.powerfanatics.hu például, sok a hasznos tanács.
Köszönöm a válaszokat főleg neked utolsó sokat segítettél :)
Még annyit ,hogy a 318is milyen lehet?
Az talan olcsobb es az is tetszik mert nagyon hasonlit a 325ire.
Elvileg az 140 lovas
Szívesen.
Hasonlóságot illetően, külsőre nyilván, mint két tojás, szóval teljesen egyforma, csak a kipufogóvégek árulkodhatnak, ha teljesen gyári mind2.
Az úton való viselkedésükben viszont van különbség.
318is-t még nem próbáltam, de az olvastam ritka jó kis motor. Pörgős, dinamikus, szóval sportos vezetésre "termett". És természetesen kevesebbet eszik.
De a 325 az eggyel magasabb súlycsoport.
Én nem csak a lóerők miatt döntöttem a 2.5 mellett, hanem a hangja miatt is. BMW sor6 mesés mikor felpörög. Még a 320 is szépen muzsikál. Akusztikai élmény a köbön :-)
Próbáld ki (majd ha meglesz a jogsi), hidd el, megéri.
Viszont valaki jelezte itt előttem, hogy vigyázni kell velük.
Aláírom, csak óvatosan.
A 325 nem egy 500 lovas Ferrari, ez tény, de a nem is egy 1.0-s Swift. Ha téglázod neki, veszettül tud menni.
Szerintem lehet ez első autó is, a rutin nem minden, hanem fontos az önuralom és a józanság.
Az autót meg kell szokni, meg kell tanulni mikor hogy viselkedik. Ne akarj az első héten Vettel-ként száguldozni. Kell jó pár hónap és pár ezer km, mire összeszoktok.
Lényeg, hogy felelősséggel terelgesd a lovakat, sem magadban, sem környezetedben ne tégy kárt.
Ha meg nagyon viszket az ember segge, ki kell menni pályanapra, ott biztonságos körülmények között lehet rommá törni a verdát :-)
#6 + Vedd figyelembe egy ilyen spoiler-rel soha nem állsz fel járdára, ha csak nincs az utadba kocsi behajtó, de akkor ott is kell letolatnod.
Pénztemetőnek én éppen papíron volt átmeneti BMW tulajdonos, inkább egy 911-es Porsche-ét vennék, ha lúd akkor már legyen kövér. ;)
Amúgy szobadísznek megvenném, ha palotában laknék. ;) :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!