Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kezdi megadni magát az automat...

Kezdi megadni magát az automata váltó?

Figyelt kérdés

Adott egy 2006-os BMW e91 6-os automata váltóval.

A jelenség a következő,lejtőn vagy emelkedőn parkolva P állásból ha D-be vagy R-be rakom,akkor egy nagyot ránt az autó és olyan hangot ad mintha kiakarna szakadni a váltó a helyéről,egy nagyot reccsen.


A kérdésem a következő hogy az olaj csere megoldhatja ezt a problémát? Ha valaki már cserélt ebben a tipusban olajat akkor leirhatná az anyagiakat is mégis mire számitson az ember :) Az autoban 252.000 van már igazán érik az olajcsere :)



2016. márc. 6. 14:56
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Ez felhasználói hiba. P állásban a váltó reteszelve van. HA emelkedőn vagy lejőn leállítva csak, P-ben van feszül a reteszelés. Ez hallható kioldáskor.

Javaslatom: Autó D-ben, üzemi fékkel megállít, kézifék(pakoló fék) aktivál, üzemi fék elenged, és ezután a P. Így nem fog a reteszelés feszülni. A P állás a sík helyen való rögzítésre szolgál, nem a lejtőn, emelkedőn való rögzítéshez.

2016. márc. 6. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

az előttem szóló a számból vette ki a szót. Minden szava aranyat ér, csak be kell tarani.


Mint írta, csak vízszintes helyen elegendő a P, de lejtőn csak benyomott üzemi fék mellett kézifék, majd P. ekkor egy picit sem szabad mozdulnia a kocsinak.


A P nem alkalmas üzemszerűen tartani az autót lejtőn...legalábbis ez lesz belőle, ami a kérdezővel előfordul(t).

2016. márc. 6. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Az olajat meg már cserélni kellett volna.
2016. márc. 6. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.


A kézifékkel csak egy probléma van,hogy nem mindig tartja meg az autót,ez egy tipikus 3 as típushiba.Voltam már vele hivatalos BMW szervizben,Magyarországon és Ausztriában is és nem tudnak vele mit kezdeni.

2016. márc. 6. 17:57
 5/8 anonim ***** válasza:
Ott már valószínűleg nem lesz elég az olajcsere, hanem egy váltófelújítás érik (érett meg). Azért próbáld meg, hátha.. de az se aprópénz, ha mégse jön be.
2016. márc. 6. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Ezzel a váltóolaj cserével már réges régen elkéstél így negyed milliónál!Nem ez fog csodát tenni a váltóval......mondhatnám úgy is,hogy halottnak a csók.....
2016. márc. 6. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Nem tudom mi tud a kéziféken elromlani. Vannak pofák meg a dob aztán csókolom. Ráadás BMW-nél az üzemi tárcsa, a kézi meg dob, így a dob kizárólag a rögzítő fék nem is tud elkopni beégni, mint egy hagyományos dobfékes autónál ahol dob az üzemi és a rögzítő is.

Lehet egy független szervízt is felkeresnék, mert a márkaszervízek... nem részletezem :)

2016. márc. 6. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Ebben a szituban a váltónak semmi baja, nem kell olajat cserélni e miatt..

...de ez a kézifék, ez horror..ilyen hülyeséget még nem hallottam, hogy nem jó a kézifék..még egy Zaporozsecen sem romolhat el, nemhogy egy akármilyen lepukkent bmw-n..

Ezek után semmin nem csodálkozoom.

...még azon sem, hogy nincs pénzed a szerelőre, aki úgy egy óra alatt megcsinálja...

Műszaki van a kocsin? Mert ha igen, az érdekes...

2016. márc. 7. 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!