Automata váltóval kipörgő kerekes gyorsulás?
Nekem volt egy automata Infinitim.
A piros lampahoz egy nagy dombrol gurultam lefele uresben (N). Leertem a lampahoz, megalltam es csak alltam a feken. Mikor zold lett nyomtam egy nagy gazt. Persze meg mindig uresben a kocsi. Ezt eszreveve gyorsan attoltam D-be, de a fordulatszam, az elozo gazadas miatt meg magasan volt es akkor rantott egyet az auto es megugrott elore, de a kerekek nem porogtek ki. Nem tudom meg lehet e es ha igen mennyire tesz jot az autonak, ha uresben porgeted majd ugy rakod a valtot Dbe. Tulsagosan sajnalom a kocsit, hogy kiprobaljam ezt.
Persze olyat szoktam, hogy Dben egyik labban feken allva, masikkal gazt adva egetem a gumikat, de tudom, hogy az "csak" a feknek/guminak art. Az uresbol nagy gaz vissza D a valtonak sem tenne jot, azt meg draga szerelni.
Az en kocsimban a felautomata modot csak a Dbol lehet elerni. Vagyis lehuzom Dbe majd atteszem + / -, de ott nincs ures, ugyhogy amit irtal "uresben porgetem aztan fel kapcsolom egyesbe ha félautomata módban van" en nem tudnam megcsinalni.
Automata váltós autóval nem lehet így kapartatni!
A fék-gáz meg még ha csak a guminak ártana.......
a jó állapotú infinitit nem lehet D-be tenni ha túlpörög a motor..védve van, pontosan az ilyen akciók ellen..
az csaka filmekben van, hogy behajol, D-be teszi, aztán hadd menjen...
A jobb automaták(mint az enyém is) bizony kipörgethető...
Persze kell néhány lóerő, pontosabban kWatt.
A hathengeres volvómat úgy adtam el, hogy a vevő mellém ült, és kérdezte, lehet-e csikorgó kerékkel indulni, mert akkor alku nélkül megveszi..
nos , megmutattam neki..eladva.
A mostani automatám csak úgy indítható, hogy a fékre lépek, fokozatba is úgy tehető...és ha véletlenül menet közben váltani szeretnék, nem engedi olyan fokozatba tenni, amitől robbanna a váltó.
és még van néhány váltóvédelem..pedig csak klasszikius, hidraulikus amerikai váltó.
szóval pörgő motorral nem lehet fokozatba tenni a jobb autókat...
...de lehet kipörgő kerékkel gyorsulni..csak nem így. a fent leírt módszer egyenes út a váltószerelőhöz.
1-es válaszoló bemutatta a "hogyan nyírd ki az autómataváltót napok alatt" című produkciót. Startból nem gurulunk N-ben automatával, mert nem kap elég kenést akkor, kinyírod vele a váltót. Aztán ez, hogy bőgeted a motort, és akkor tolod be D-be, öngyilkosság, csodálkozok hogy nem ment szét ott helybe az egész váltó.
Egyébként nagyon erős autó kell hozzá. Úgy kell, hogy állsz a féken, az váltó már D-ben van, és ekkor padlógázt adsz (közben állsz a féken). Így pörögnek ki a hátsó kerekek. Aztán ha elveszed a gázt, akkor el tudsz indulni pörgő kerekekkel. Persze ESP kikapcsolva...
M3 BMW, meg hasonló kaliberű autók menet közben is képesek elforogni padlógázra.
1-es: Megtaláltad a legjobb módját annak hogy minél hamarabb eltedd láb alól a váltót.
Így ne csinálja senki!
Ha bika motor van az autóban akkor automata váltóval is lefüstöli a kereket, főleg ha elsőkerékhajtású ÉS nincs (bekapcsolva) a kipörgésgátló, csak le kell padlózni a gázt. Álló helyzetben. Vagy rá kell állni a fékre és úgy nyomni a gázt, majd leugrani a fékről.
a jó állapotú infinitit nem lehet D-be tenni ha túlpörög a motor. - jo allapotu 4 eves G35-os volt es meg tudtam csinalni vele...
Nehogymar leharapjatok a fejem! Egy alkalmas "szoke" no manover volt, tudom hogy hibaztam, tanultam belole, nem ment tonkre az auto, meg nyuztam egy evig es tipp-topp allapotban lett eladva. Az en peldamat csak azert irtam, hogy van ilyen, de egyaltalan nem javasolt, sot, tilos, mert megoli a kocsit es a kerekek nem porognek ki tole.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!