Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A kettős tömegű lendkerékkel...

A kettős tömegű lendkerékkel mit lehet kezdeni?

Figyelt kérdés

Ha tönkremegy belehet tenni helyette egytömegűt, esetleg felújítani? Bontott autóból nem érdemes venni?

Ha használtan veszek autót valahogy meglehet nézni hogy milyen állapotban van?

VW Sharan 1.9 PD TDI 2003 van



2016. febr. 1. 12:06
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Kiszokták cserélni egytömegűre, viszont nagyon nem ajánlott, és nem is spórolsz vele akkorát, lehet később nagyobb kárt okozol vele. Nem kényelmi szempontból találták ám ki a kettőstömegűt.

Egyébként Sharannal tipikus hiba a lendkerék gyors kopása.

2016. febr. 1. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
Na te 9-es matek zseni .A mikor ezt egyszerre kell kiadni, a használtan vett autó után ,akkor ez igen csak érvágás,főleg .ha+ 20 000 múlva beszarik a turbó is.Akkor még nem beszélve az okmányok ,átírás.Ezt rövid idő alatt.Van aki nem tud újat venni ezekből,mert aki tud ,az adja a csóróknak használtan.Ez 2 alkatrész kb.550 000+ okmány iroda.Ez is 50FT/100km?Az első ,lóvés tulaj is vakarná azt a kopasz valagát,ha rövid időn belül ekkora összeget kellene kiadnia.A másik ,hogy ezekkel nem ajánlatos tempósan gyorsítani,mert ez is nagymértékben csökkenti az élettartamát a rugóknak,csapágynak.A főtengely és csapágyai erős anyagból vannak,mivel a kettős tömegűnek még nagyobb a tömege,mint a hagyományosnak.Az én tapasztalatom az ,akinek nincs baj a pedálkezelésével ,annak ez nem kell.Ez a botlábúak mankója.
2016. febr. 1. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 Zebra3328 ***** válasza:

Tudomásom szerint a kettőstömegű lendkerék arra való, hogy csillapítsa a motorból a váltó és a karosszéria felé haladó rezgéseket. Ergó növelik vele a komfortérzetet az utastérben.

Ha tönkremegy, és van helyette átalakító készlet, akkor is sokat kockáztatsz. Ugyanis a váltót és a karosszéria teherviselő elemeit az eredeti kuplung által csillapított terheléshez méretezik. De ezt a csillapítást kiirtottad a sima lendkerékkel..

2016. febr. 1. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

A sima TDI Sharanhoz egy kettős tömegű lendkerék kiváltó szett 84 000 forint. Egy kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 128 000 Ft bruttó a kuplungmesternél.


Most komolyan 40 000 forinton rágódunk? Mi lesz ha a turbód letérdel? :D

2016. febr. 1. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

12: te egy igazi hülye vagy járművek területén:


"A főtengely és csapágyai erős anyagból vannak,mivel a kettős tömegűnek még nagyobb a tömege,mint a hagyományosnak.Az én tapasztalatom az ,akinek nincs baj a pedálkezelésével ,annak ez nem kell.Ez a botlábúak mankója."


A főtengely csapágya több anyagból van és a csap felöli része puha, hogy a kopadék is beletudjon ágyazódni.


Kettőtömegű nem biztos nehezebb, mint az egy tömegű, főleg nem a főtengely feléeső része.


A kettőstömegűt meg azért találták ki, hogy könnyen hangolható legyen a teljes hajtásláncban minden sajátfrekvenciája és így elkerülhető az anyagfáradás.


Ha meg nehezebb a lendkerék az nem biztos nagyobb terhelést jelent a csapágynak, hane kisebbet, mert a nehezebb lendkerék jobban kisimitja a lengéseket...

2016. febr. 2. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
Na te banánon nevelt ketrec szökevény. "Szívós" mint te, tartós és nem kemény, a csapágy futó felületének ötvözött fém anyaga,ami szintén fém ötvözetből készült,csapágycsészének nevezett,erős és szintén szívós anyagra van felvíve,ami keményebb mint a csappal érintkező része. Legközelebb ,külön neked le is fogom rajzolni,hogy mi is az, amit írok.A motor és a hajtás lánc káros rezgései kb.400-600 ford/perc-nél van.Kisérletekkel bizonyított.A főtengelyen lévő sonkák(neked kiemelve:nem disznó sonkák)és a hagyományos lendkerék, még a régi ,utcai autóknál is tökéletesen jó volt,nem reccsentek meg a terheléstől a hajtás láncok,csak szinte anyag hiba miatt. A komfort miatt csinálták ezt a bisz-baszt.Anyag fáradás pedig a nagy igénybe vétel miatt fordul elő,ami az utcai motoroknál nem jellemző.Ezt a terhelést a kettős tömegű nem bírja,csak ha úgy kezeled a gázpedált mintha tojásra lépnél,(neked írva:nem a te tojásodra)mert még a rövid élete még rövidebb lesz, a nélkül,hogy bármi történne a hajtáslánccal.Ha valamit nem értettél meg ,kérdezd kezelő orvosod,gyógyszerészed.A 45% hasznos válaszaid az iq-dat is tükrözi.Mindenki mástól bocsánat a személyeskedés miatt,de nem én akartam.
2016. febr. 2. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!