Mit képzel a Ferrari?
volt egy cikk hogy valaki átalakította a ferrariját, a ferrari meg fenyegetőzik hogy alakítsa vissza gyárira.
miért is? kifizetett érte több száz ezer eurót és nem csinálhat vele amit akar? akkor hogy is van ez? meg vettem vagy nem vettem? ha akarom aláaknázom és felrobbantom a fa*ba. mi az hogy majd mr. ferrari mondja meg mit csinálhatok vele. azt csinálok vele amit akarok, én nem alakítottam volna vissza a gyerek helyébe, hanem megnéztem volna kit utál a ferrari, megveszem az ő modelljüket, az orruk alá dörgölöm, az átalakítva hagyott ferrarit meg felrobbantom a bús p*ába, majd bemutatok nekik hogy viszont sohanemlátásra barmok.
Mit képzel egy építész!
Valamikor régebben mutattak egy budai villát. Már nem tudom, hány száz millió volt az értéke. Ez két dologból jött össze. Tényleges építési költség+az alkotók neve. Mert a tervező építész, a belsőépítész a nem tudom én kicsoda mind a legnevesebb a szakmában.
Azt mondja a riportban a tulaj, hogy nem vehet egy vázát magától, mert akkor a belsőépítész letiltja a nevét. Az olyan 30%-os értékcsökkenés.
Más.
Ismerősömnek van egy szignálatlan Picassója. Magától a mestertől (a barátjától) kapta. Mondta neki, hogy írja alá. Picasso: Ez így egy kedves ajándék tőlem. Ha aláírom, milliomos vagy.
Nos. A Ferrarin ott van az „aláírás”. Ez nem egy tömegautó. Egy Ignissel azt csinálsz, amit akarsz. Ezekkel a felső kategóriás, leginkább rendelésre készülő kocsikkal nem.
Neked fizetnek a hülyeségeidért, vagy a szanatóriumból írsz? "nehéz lehet a kérdésre válaszolni cigány magyarok.
megyek inkább felteszem egy külföldi oldalon mert csak a magyar ilyen tetű nép, hogy irtottak volna ki benneteket." Hát igen igen, veled kellett volna kezdeni!
A Ferrarinál sosem volt szempont a vevő igényeinek teljeskörű kiszolgálása. A leghíresebb példa talán Feruccio Lamborghini volt, aki annyira nem értett egyet az öreg Enzoval, hogy a végén saját sportkocsigyárat alapított.
Ez van, hozzá kell szokni. A márkanév értéke akkora, olyan presztízst hordoz az ágaskodó ló, hogy a cég a vevőkkel szemben szinte bármit megengedhet magának. Lehet szándékosan túl kicsi a gyártott széria (ez egyébként alapelv a cégnél: a Commendatore úgy határozta meg, hogy a piac által igényelt mennyiségnél eggyel kevesebb autót kell készíteni), irtózatosan hosszúak a várólisták, megválogatják, ki kaphat egy adott típusból (pl. a LaFerrari nem úgy működött, hogy bementél a szalonba és kicsengetted az árát, az XX-eket pedig meg sem veheted, hiába szeretnéd) - ez abszolút belefér. Még az is, hogy az átalakított autó visszaalakítására köteleznek, ha ez a sztori tényleg igaz.
Emögött ma már nem az öreg Enzo Ferrari kibírhatatlan természete áll, hanem marketingesek népes hada, akik egész biztosan nagyszerűen találják el a céges bunkóság mértékét. Pont annyira kell parasztnak lenni, hogy a tisztelt vevő egy kivételes klub tagjának érezze magát, amibe nem léphet be bárki az utcáról, de annyira azért nem, hogy elijesszék a vásárlástól. Ebbe a filozófiába nyilván belefér egy általad említett sztori is.
hát így elcsúfítani meg ilyen dedós sz arságot rakni rá nem csoda hogy szólt neki a ferrari,ez gyalázat.
sok ferrari van tuningolva,nem szoktak érte szólni amennyiben nem ilyen kókányolás.
tu-nero,hamman,prior design,liberty walk stb egyiknek sem szóltak amért ferrarikat szabtak át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!