Autóvásárlás után az első évben mennyit költöttél az autódra?
Mit cseréltél benne?
Milyen márkájú és hány éves?
Megbántad-e?
Bocsi véletlen elküldtem szóval
Mitsibishi Carisma 1998 1.8 GDI
A megvételt követő egy évben:
Komplett vezérlés, első betétek és tárcsák, ablaktörlő lapátok, izzók, tolatólámpa kapcsoló a váltóban, kuplung mellék munkahenger, kipufogó flexibilis cső, kipufogó középsőrész. Ez kb 250ezer forint volt.
Az autó megvételét nem bántam meg, mert viszonylag nagy és erős, elég jó a fogyasztása, az évjáratához és kategóriájához képest jól felszerelt. De az biztos, hogy a következő autóm olyan lesz, amire tudjátok, rá néz az ember és azt mondja "Ez az enyém!"
12 éves 1,6-os ignis.
1,5 éve van a családban :)
nagyon nő vagyok a kérdéshez... de fékbetét/tárcsa közül vmelyik lett cserélve. vagy mindkettő? fogalmam sincs :o
meg a pollenszűrő, az biztosan, mert én cseréltem :D
Nem bántam meg. nem ő volt az álomkocsim, de megkötöttem a saját kompromisszumaimat.
4es
Mi került neked 25ezerbe egy olajcserében?
szakszervizben szűrőkkel együtt egy kia ceed olaj cseréje is 40 ezer ft. Szerintem korrekt árat fizetett érte a 4-es.
Új autónál nulla gond, használtnál álapottól függően semmi, vagy felfügesztés, vezérlés, szíjak, aku, gumik. Ismerek olyat aki Opel insignia opc -re 1 milliót költött miután megvette használtan( 1 hónap ). Régi autó maszekba olcsón rendbe hozható, pl egy g astra vagy suzuki pár 10 ezerből vagy max 100 ezer, de egy audi A6 vagy BMW 5-ösnél zsebbe lehet nyúlni.
Golf IV TDI 1998. decemberi, AHF
Megvétel után kötelező olaj, szűrők, vezérlés stb. Meg én felfékeztem egyből (4 tárcsa+ betétek)
Amit utána költöttem rá:
Egy ajtózár, kb 6000 Ft szereléssel, klímahűtő csere, töltés stb (számítottam rá) kb 25.000 Ft, vákuumcsövek, kb 500 Ft, izzítógyertyák, pár ezer forint, új akkumulátor, generátor és önindító felújítás (nem volt még gáz, de ráfért és nem kockáztatok) néhány izzó, fogyás függvényében.
A többi már nem kötelező jellegű volt:
Kormány bőrözés, 17"-os alufelni, új gumikkal, új téli gumik a gyári acélra, fóliázás körbe, szélvédőcsere (kőfelverődés miatt), első lámpa csere kőfelverődés miatt, jobbos nagy tükör, motorháztető csere hamarosan ráeső alkatrész miatt.
Ezt így 2 év, 110.000 km futásteljesítmény alatt (nem elírás, 50-55.000 km/év megyek) minden várakozást messze túlteljesített a kocsi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!