Ti összetörtétek vagy tönkretettétek az első autótokat (többi lent)?
Sziasztok.
Az első autóm megvásárlása előtt állok amire 400 ezer körül szánok hogy ne csak szart kapjak a pénzemért,de beárnyékolja a dolgot hogy mindenki azzal jön hogy csak valami fost vegyél mert úgyis összetöröd vagy kihajtod a belét.
Nem is vagyok az a fajta ember amúgy, megbecsülöm a dolgaimat,nehezen kerestem meg a rávalót is, meg faluban lakom szóval nincs nagy forgalom.
Mégis csak az én autóm lesz,szerintem elég meghatározó dolog az első autó nehogy már valami olyat vegyek ami nem tetszik vagy amit más mond.
Ti hogy vagytok ezzel?
Ti összetörtétek vagy kinyírtátok az első autótokat?
Köszönöm a segítséget.
Nem tudom miben gondolkodsz, de nehogy már azt mondják, hogy 400 ezer forint sok egy kocsira.
Nagyjából ez az az a minimum ár amitől egyáltalán autóról lehet beszélni.
Amúgy az, hogy fog elsőre vezetni az nem fix, ezt az elsőnek olcsó kocsit dolgot azért mondják sokan, mert általában a kezdő vezető többet hibázhat, de ez sem lineáris.
Jó én mondjuk konkrétan oldalról belefaroltam egy fába az első kocsimmal, de ez nem azért volt, mert nem tudtam volna normálisan vezetni, hanem azért, mert kezdő jogsival azt hittem, majd én megmutatom, mekkora menő gyerek vagyok. Viszont ez megint más kérdés, ha te értelmes vagy és nem olyan hülyegyerek mint én 15 éve akkor ez a veszély nem áll fenn.
Nem törtem össze, nem nyírtam ki.
Viszont 400 ezer körül egyébként is csak majdnem fost fogsz kapni, már bocsi :)
Szóval ezen nem kell gondolkodni.
Olyan hű de szuper autót nem tudsz ezért venni. Csak valami meglehetősen korosat.
A barátaid nem tudom, mire gondolnak. Ennél olcsóbban, talán olyat kapsz, ami pár hónap múlva magától is lerobban, akkor is ha te vigyázol rá :)
Összetörtem.
Saját hibámból, tanultam belőle, már tudom hogy hulla fáradtan másképp kell vezetni.
Ez egy 180ezres Suzuki volt, 1-2 évet nyúztam, 1 ft-ot nem kellett ráköltenem.
Az egyik jóbarátom 1,3m-ért vett kocsit, az első lökös és a hátsó sárvédő javítandó. Ő figyelmetlen, a parkolással is gondok vannak, én egyszerűen nyomtam mint süket a csengőt.
Öcsém 1,2m-ért vett kocsit, egy karcolást sem okozott, de a cégessel meghúzott egy Bömöst.
Ez csak pár példa, hogy te mit művelsz majd a volánnál, az kiderül. Mindenki hibázik, a km-ek alatt tanul az ember, a hibáiból gyorsabban, de hogy melyiket tudod/lesz szerencséd kivédeni, azt nem tudni.
Egy volt amatőr rally barátom azt mondta, hogy az ember kétszer tanul meg vezetni. Egyszer friss jogsival, egyszer pedig ha már fejreállított egy kocsit.
Ha már 20 éve vehetsz, akkor is történhet valami.
Elém egy szarvas ugrott ki, nem teljesen friss, de nem olyan régi jogsival, kb. 2 éve vezettem akkor. Nem tudtam teljesen megállni, kicsit megkoccoltam. Szerencsére nem lett baj, továbbment, az autón is csak kis felületi sérülés lett. Ez is bármikor megtörténhet, bármilyen autóval, akárhány év után.
Összetörték nekem... Főútvonalon mentem,jobbról jött egy autó, láttam, hogy felém néz a vezetője, aztán elfordult a másik irányba,kihajtott elém és megállt. Gyakorlatilag elkerülhetetlen volt az ütközés.Szerencsére senkinek nem lett baja, de mindkét autó gazdasági totálkáros lett.
Szóval nem csak rajtad múlik, hogy meddig lesz töretlen az autód.
A 400eFt kb az alsó határ, ha használható autót akarsz venni. Ja és a vételáron és átírási díjon felül a kötelezö szervízre (olaj és szűrők cseréje, vezérműszíj csere) is szánj pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!