Ha alapjáraton jár a motor nincs fütés az autoban ?
Figyelt kérdés
Le engetem 1liter vizet a hütöböl és potoltam 1 liter fagyálóval azota csak menet közben van fütésem
2001 es primerárol van szó
2016. jan. 18. 16:37
1/6 anonim válasza:
Álló helyzetben be kell kapcsolni a fűtő motort.
2/6 anonim válasza:
Légtelenítés gondolom kimaradt, anélkül pedig elég rossz esélyekkel indulsz :D
3/6 A kérdező kommentje:
És hogyan tudom légteleniteni?
2016. jan. 18. 17:17
4/6 A kérdező kommentje:
Az első válaszolónak bevolt kapcsolva a fütés
2016. jan. 18. 17:18
5/6 anonim válasza:
Úgy légtelenítsd, hogy a hideg motor indítása előtt leveszed a hűtőről a vízbetöltő-sapkát..aztán indít, és hagyod hadd pörögjön..néha bugyborékolni fog(vagy nem)
van aki orral felfelé áll meg egy emelkedőn,(garázsbeálló,stb)hogy talán könnyebben kijön a buborék..
jobb tanácsokat mindjárt kapsz másoktól, nekem erre fussa..
6/6 anonim válasza:
Igen, valószínűleg levegő szorult a fűtés körébe. Ha van kézi légtelenítési lehetőség (csavar) akkor először melegítsd be üzemi hőmérsékletre a motort, majd légteleníts járó motornál. Csavar kiteker, levegő kibuggyan, majd ha már csak folyadék jön akkor csavar beteker. Motor leállít, kihűlni hagy, majd pótolod a folyadékot a kiegyenlítő tartályban, csak a max jelzésig. Utána rá kell még nézni néhány alkalommal és ha fogyás tapasztalható akkor ismét maximumig tölteni a szintet (hideg motornál). Ha nincs légtelenítési lehetőség a hűtőrendszer legmagasabb pontján, akkor ki kellene hogy dolgozza magából a levegőt a rendszer. Folyadék legyen maxon hideg motornál. Utána indulj el egy kb 10km-es útra úgy hogy a fűtés hőfoka maximumra legyen állítva. Automata klímás autónál mindegy hogy hogy áll. A lényeg hogy menet közben a vízhőfokmérő műszer álljon be arra az értékre ahová szokott. Ilyenkor kinyit a termosztát, és megindul a víz keringése a hűtőben is. Ebben a hidegben legjobb ha megállsz, de nem állítod le a motort, hanem álló helyzetben felpörgeted a motort 3-4000-es fordulatig. Nem baj ha bekacsol a hűtőventilátor, innetől kb még egy percig pörgetheted a motort. Ez arra jó hogy a vízpumpa intenzíven keringetni tudja a vizet. A nagy sebességű víz pedig jó eséllyel minden megrekedt levegőt ki tud nyomni bele a kiegyenlítő tartályba. Onnan már nem jut vissza a levegő a rendszerbe. Ezek után rendesen működnie kellene a fűtésnek. Ha mégsem teszi, akkor további trükköket kell alkalmazni, de inkább keress meg egy autószerelőt hogy oldja meg a problémát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!