Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra 1.7 DTI motor...

Opel Astra 1.7 DTI motor alapjaraton "dadogas" magasznyomasu pumpa (szivattyu) szelep hiba miatt van?

Figyelt kérdés

Talaltam egy kerdest amit korabban tettek fel. http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__503..

A nagynyomasu szivattyu erzekelo pontos megnevezese mi? Hol a leggazdasagosabb venni azt? hogyan kereshetem? Ki tudom en is cserelni? Koszonom szepen elore is!



2015. nov. 23. 10:16
 1/2 anonim ***** válasza:

Többek között én is válaszolgattam arra a kérdésre.

De egyet tisztázzunk! DTI, vagy CDTI? Mert nem mindegy!

A DTI (G, talán F? Astránál van) még adagolós rendszerű. A CDTI már közös nyomócsöves. Ennél fordul elő, hogy a nyomásszabályozó szelep hibája miatt ingadozik a railcsőben a nyomás és amiatt az alapjárat is "hullámzik".

2015. nov. 23. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
2001-es G Astra, Isuzu 1.7 DTI motorrol van szo.
2015. nov. 23. 18:57

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!