Mitol szorulhat az autom hatso kereke?
Esetleg kézifékbovden berohadva?
Ilyen szutyok időben könnyen koszolódik, aztán meg rájönnek a jó kis minuszok...
Astránál jártam úgy, hogy a pofákon valamelyik rugócska kiakadt (letört a vége) és folyamatosan karistolta a dobot.
Nekem is csak a bal szorul. Illetve a bal látványosan.
3 hetet pihent, majd elinduláskor érzetem hogy kattannak ahogy engednek. Kiértem a városból, menetközben feltűnt hogy kicsit talán még lassul is, ha dombnak lefelé gurulok.
Megálltam, mejd lehetett is érezni, hogy a bel tárcsa rendesen forró.
Elég egyébként egy kis lyuk a porvédőgumin, és bemegy a víz, esetleg au útszóró cucc, és elkezdi enni.
Először is emeld fel, tekerd meg kézzel hogy menyik szorul jobban. (az enyém brutális volt, kézzel alig ment, elvittem haza és visszanyomtam és le is tettem pihenni amíg nem jön meg az új fék)
Ha nem annyira veszélyes, akkor menj vele 10-20km-t, majd fogdosd körbe, hogy melegszik-e jobban az adott tárcs/dob a másikhoz képest.
Ha igen akkor lehet kézifékbowden, vagy egyszerűen a dugattyú, mint nálam. Tárcsaféknél nem igen tudod a távolságot mérni, szinte rajta ül a betét a tárcsán. Inkább abból tudsz következtetni, hogy szabadon fut-e vagy nem.
Attól,hogy a kézifék kar könnyen jár, hátul simán be lehet rohadva. A kocsi hasa alatt "Y"-ban elágazik a két kerék felé. Az elágazás után meg kell nézni.
Ha sokáig így mész vele, elégeted a fékbetétet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!