Jó buli bejárni a EU-t én 2 év múlva szeretném egy Régi Swift-el. Amúgy 1.5 millióból oldanám meg. Majd írd meg mennyi volt az út, köszi.
2015. dec. 31. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
911 , vagy pedig újabb fajta Boxster. Ezekkel lehet igazán élményautózni, és bőven bírják a strapát , hiszen utcára tervezett sportautók, hétköznapi használat mellet valószínűleg megfordul bennük az óra, de ha csapatod neki,akkor is elfutnak simán 250-300 e km-t , de akkor igencsak adtál nekik..
2015. dec. 31. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Minden féle képpen valami terepre alkalmas gép lenne az igazi!Ami bírja a strapát!Az sem árt ha könnyen szervízelhető,és meg is tudod csinálni bárhol!
Egy jó tanács egy ilyen utazásra:a legjobbra számíts,de a legrosszabbra készülj!!
2015. dec. 31. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Volvo kamiont.
2015. dec. 31. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Valami japán terepjárót mindenképp. Azzal nem lenne gond az aszfalt és a terep se, ráadásul sok cucc is elfér, az se hátrány.
2015. dec. 31. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Terepre, még ha enyhe is, nem sportautó való. Főleg nem nagy csomagokkal telepakolva. Mindenképp terepjáróban gondolkoznék: BMW X4, BMW X5, BMW X6 (Bár ha csak 15 milla a keret, akkor X3, X4), Audi Q5, Audi Q7.
Bár nekem az új Suzuki Vitara is tetszik, és az majdnem féláron van, mint a BMW. Az se hátrány, hiszen az utazásra több jut; persze használt autót is lehet venni.
2015. dec. 31. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Hát a felsorolt Audik és BMW típusok sem épp terepre valók... hasmagasság csalóka, első gödrösebb földút gondokat okozna.
2015. dec. 31. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Persze Nissanban is vannak jók: NISSAN QASHQAI, NISSAN X-TRAIL, NISSAN JUKE.
És azt elfeljettem, hogy német vagy japán autó. A többi kizárt.
2015. dec. 31. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
#7: Igaz, városi terepjárók, de akkor is terepjárók. Még mindig többre mennek egy gödörös úton, mint egy Porsche. A hasmagasság sokat számít, meg a négykerék meghajtás.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!