Hogyan lehet réfesteni a dekor csíkot a Simson Suhl-ra?
Ó, az amatőr veteránozás szépségei! Majd én felújítom, nem ver át a fényező, hogy holmi pedálos Simsont 30-40 ezerért fúj le, hát hülyeség az egész!
Tudom, én is játszottam ilyet. Utána jöttem rá, hogy az én "ingyen" munkám és a szakember több tízezres árajánlata között az a különbség, hogy ő azt is megcsinálja elsőre, jól, amire én nem is gondoltam, hogy probléma lehet. Ilyen volt az én SR2E-men is a díszcsík. Az istennek nem jött össze, végül egy címfestő készítette el nekem.
A szerszámosdoboz és a sárvédő csíkozása könnyű volt, azt meg is oldottam otthon. Akkoriban még volt vékony maszkolószalagom 1-től 10 mm-es szélességig, lefestettem pirosra (nekem világosbarna motorom volt), kimaszkoltam a csík helyét, jött a szín, lakk rá és elsőosztályú volt. De a tankon az íves, két végén elkeskenyedő csík sehogyan sem ment. Pedig a maszkolószalag szépen kiadta az ívet is, úgy hajtottam, ahogy jólesett (Pannónia-tankon tök jól működött), de arra a formára sehogy sem tudtam illeszteni, a két vége pedig mindig csúnya volt, akárhogy erőlködtem.
Végül stratégiát váltottam: lefújtam színre, elvittem egy címfestőhöz, aki másnapra - valami 8.000 Ft-ért - megcsíkozta gyönyörűre. Soknak tűnt az összeg, de mikor összeszámoltam, hogy én mennyi festéket, maszkolószalagot és időt szúrtam el vele, már nem is volt olyan rossz. Neki se a legyek hordták össze a szaktudást és a felszerelést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!