Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért tuningoható annyira jól...

Miért tuningoható annyira jól a toyota Supra és a Nissan Skyline? Más hasonló hengerúrtartalmú pl. BMW M3, Mercedes amg, Ferrari-ra miért nem jellemző hogy 1000-1500 Le-re húzzanak fel.

Figyelt kérdés
Van valami különleges ötvözet, anyag e a két autó motorjában amitől bírják ezt az igénybevételt a többi meg nem?

2015. dec. 6. 12:55
1 2 3 4
 21/35 A kérdező kommentje:

Na azért többet bír ki mint 400 méter...

https://www.youtube.com/watch?v=kUh1OOFintQ

2015. dec. 8. 00:34
 22/35 anonim ***** válasza:
100%

ja, adott a videon kabe 4-5 alkalommal padlogazt par masodpercig, es meg igy sem biztos hogy leadta a maximalis teljesitmenyt.


Errol beszelek. Ezek ennyit birnak, egy komolyabb igenybevetelre szethullanak.


Mondok egy hasonlatot hatha megerted: jelenleg a Burj Khalifa a vilag legmagasabb epulete. Tegyuk fel hogy Orban Viktor kitalalja hogy Budapesten legyen a vilag legmagasabb epulete, es elkezdenenek mindenfele szar anyagbol osszetakolni egy tornyot, amit az elso szel elfujna. Szerinted nem rohogne korbe a vilag?


Na pont ugyanigy van a tuningautokkal is. Amikor itt csopog a nyalad hogy lenyomja a Lambot, ez jusson eszedbe hogy a Lambo egy tisztessegesen megcsinalt motor, ami tudja amit iger, az ilyen tuningszarok meg nem tudjak, max par masodpercig.

2015. dec. 8. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/35 anonim ***** válasza:
100%

Ott a Bugatty Veyron, gyárilag 1000 lóerő és egész jól bírja hosszú távon. Más kérdés ezért a tulajnak kb. 300 millió forintot kell kiperkálnia és a VW-nek még így is veszteséges.


Az ilyen utólag 1000 lóerőre felhúzott autók tudod mennyit bírnak? Legjobb esetben is néhány gyorsulási versenyt és mehetnek nagygenerálra.

2015. dec. 8. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/35 anonim ***** válasza:
48%

2100 lőerős Audi R8

https://www.youtube.com/watch?v=YGbPD5uvOEo


2300 lóerős Lamborghini Huracan

https://www.youtube.com/watch?v=lHW-ogV90l0


Miért ne lehetne ezeket tuningolni?

Ráadásul én ezekből komolyabb élettartamot nézek ki mint egy Suprából:)

2015. dec. 8. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/35 A kérdező kommentje:

Akkor végül is annak köszönheti a népszerűségét, hogy hathengeres, soros, túrbós benzinmotorja van.

Meg kell, hagyni, hogy ez az összeállítás elég ritka és elég jó alap. Ja és persze az erős főtengely.

2015. dec. 9. 23:42
 26/35 anonim válasza:

Ne figyelj az előttem lévőkre,akik mindenféle hülyeségeket beszélnek.


Ezek a modellek azért bírnak ennyi tuningot mert gyárilag levannak szabályozva hogy megfeleljenek a japán szabályoknak és sokkal nagyobb bennük a potenciál,annál mint ahogy gyártják őket!


Egyébként örülök hogy ennyi szaki összegyűlt és eggyiknek sem jutott eszébe a menetszél,ami óriási ekkora sebességnél,ezáltal a hűtés meg van oldva... :D


Ja és ezek a japán autók fölötte álnak,bátmiféle európai gyártónak.


Nemtudom már hogy kimondta itt előttem,hogy ezek "olcsóak",megnézném egy Nissan Skyline Gt-r r34 Nismo z-tune mióta,és kinek számít olcsónak... :D

2016. aug. 4. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/35 Tomcatters ***** válasza:

Már aki hülyeséget beszélt ... én speciel

Mechanikai mérnökként végeztem... és Honda vtec ből diplomáztam ...

2016. aug. 5. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/35 anonim ***** válasza:

"Egyébként örülök hogy ennyi szaki összegyűlt és eggyiknek sem jutott eszébe a menetszél,ami óriási ekkora sebességnél,ezáltal a hűtés meg van oldva"


Azé' kellett akkor a Bugatti Veyronba is csak 10 hűtő, ugye?

2016. aug. 5. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/35 anonim válasza:

Nemtudom mennyi az igazságalapja a 10 hűtőnek,de ha igaz akkor valószínűleg a hátul elhelyezett két v8-as,4 turbófeltöltővel nem kap akkora menetszelet,mivel hogy HÁTUL VAN!


Minden tiszteletem a v-tech motorok iránt,a diploma pedig dícséretes dolog (Respect) :)

2016. aug. 6. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/35 anonim ***** válasza:

Hát, ilyen teljesítménynél már bőven nem a hűtés a legnagyobb gond. Van két lehetőség ha valaki ilyen teljesítményű autót akar:


1. Vagy erősen üzemórás lesz. Pár verseny után már mehet is nagy generálra, ha egyáltalán kibírja. Nem, ezekben az autókban gyári állapotban sincs nagyobb potenciál. Az R34 Nismo Z-Tune is "csak" 500 lóerő. Persze, meg lehet fújni azt a motort úgy is hogy meglegyen az 1000, sőőt akár az 1500 lóerő, de akkor már nyugodtan be lehet építeni az üzemóra számlálót is. Miért érné meg komolyabb anyaghasználat a gyárnak, mint amekkorát a motor gyári teljesítménye megkövetel? Csak felesleges veszteség/kiadás lenne. Ha tényleg gyárilag is elviselne ekkora teljesítményt, akkor az árcetli már 9 számjegyű lenne és nem egyessel kezdődne.


2. Ha pedig tartós autó kell ilyen teljesítmény mellet, akkor embertelenül drága lesz a fejlesztési költségek és az anyaghasználat miatt. (pl. Bugatti Veyron, McLaren P1 és egyéb, a szuper sportautók közt is csúcskategóriás autó) Nem is beszélve arról, hogy mennyire szervizigényes autó lesz még így is.

2016. aug. 6. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!