Miért tűnik a kelleténél lomhábbnak az 1.7 td isuzu Astra?
ez az autó nem egy rakéta, a 0-100-as gyorsulása elvileg 13-14s körül van, az összes hasonló kategóriájú autóéhoz hasonlóan, a dízel viszont nagyon megsínyli a városi szaladgálást, alaposabban meg kellett volna nézni mit veszel...
idős tulajra egy jó példa nagyapám:
kizárólag a faluban használja a kocsit, ami max 2km, és
ez alatt a 2 km-es kör alatt, temető, bolt, orvos, patika, stb. 4-5 helyen állítja meg a motort és indítja újra, 8 év alatt tesz a kocsiba 10e km-t, de olajcsere is csak akkor van ha nekem eszembe jut és rászólok, hogy 4 éve ugyanaz az olaj lötyög a motorban, és ugyan a km nem indokolja a cserét, az évek már bőven, mert már 1 év után is olyan savas az olaj az állandó hidegen járatástól, hogy bőven csere érett...
én benzinest vettem neki, a maruti tökéletes erre a célra, dízelt már rég kinyírta volna ezzel a használattal
T. Válaszoló!
Ezer bocs de véletlen rossz értékelést jelöltem meg a válaszodnál. Helyre lehet hozni vhogy? Repedt a kijelzõm, és néha rakoncátllankodik. Sorry!!!
Ha városban volt használva akkor nem csoda hogy ilyen. Én is vettem Isuzus astrát igaz G astra az előző tulaj városban használta csak és ezt észre is vettem hogy 80-90 km/h ig nem volt gond vele gyorsuláskor de utána már igen csak erőlködve mentem fel 120-230 ra az autópályán.
Én eleinte nem tudtam mit csináljak vele, mert egyébként marha jó autó tehát nem csináltam rossz vételt. Elvittem szerelőhöz mondtam mi a probléma, ő mondta nekem hogy az autót átnézi és csinál benne olaj meg szűrő cserét. Hát nem is talált benne sok hibát mondta is hogy ő is ment vele egy kört de így hibát nem talált ő annyit mondott hogy az autó el van lustulva, a friss olajjal meg új szűrőkkel jobban fog ketyegni, ő felhívta a figyelmem arra hogy turbó dízeles autó így üzem meleg motornál ami 80 C° fok körül kell legyen akkor lépjek neki jól oda pörgessem fel a fordulatszámot hagy bőgjön a motor jól égessem ki, de felhívta a figyelmem arra hogy ha nem üzem meleg akkor ne nyomjam fel a fordulatszámot mert akkor hamar kidobhatom a turbót ami már 200 ezer forintos javítási költséget jelenthet. És mivel én is jobbára városi használatra vettem hát mondta hogy arra nem a legjobb, de mivel gyakran kell mennem nagyobb utakra minimum 2 hetente arra mondta hogy az mindenképp de ha városi használat úgy hogy munkahelyre bemegyek ami kb 4-5 km munka után egy kis bevásárlás összevissza indítgatás még hideg motorral ez nem tesz jót neki de ha heti egyszer de minimum 2 hetente ezek mellett van lehetőségem hosszabb távra menni akkor előtte melegítsem fel a motort üzem melegre amit csináljak úgy hogy ha városon belül kell mennem 4-5 km-ert akkor indulás előtt járassam a motort 3-5 percig utána induljak el, mire kiérek a városból üzem meleg lesz és akkor lehetőség szerint nyomjam oda neki.
Ezt így is csináltam kb 1 hónap alatt plusz egyszer egy 100 km-es útnál is adtam neki így már elég hamar helyre jött a dolog most nekem 140 is simán megy és több erő va az autóban. Annyi hogy olajcserekor kimosattam a motort így a benne maradt szennyeződések is kimentek belőle ami nem kínozza a dugattyúkat, és mondta nekem a szerelő hogy 15 ezer km-ként olajcsere mindenképp lehetőség szerint évente minimum egyszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!