Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonnál a könnyített kuplung...

Simsonnál a könnyített kuplung fogaskerékpárnak van értelme, vagy csak egy nagy lehúzás?

Figyelt kérdés

Az eredetitől biztosan kisebb a tehetetlenségi nyomatéka.

Lehet jobban gyorsul, de az áttétele ugyan az szóval végsebességre csak akkor lehet gyorsabb ha a fordulatszám is megnő. Nagyobb fordulatszám érhető el vagy csak jobb lesz a gyorsulás ?



2015. nov. 4. 08:28
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
nem forog le pedig minden jól be van állítva és csak fordulaton nem forog le egy bizonyos fordulatig nagyon jól húz aztán leszabályoz nincs tovább az üzem anyag nem sok mert a gyertya őzbarna
2015. nov. 4. 21:39
 12/21 joco5582 ***** válasza:

Nem mondom hogy nem lebeg, mert te se cigizni jársz le a műhelybe :). De esetleg egy erősebb kalapácsrúgóval, natalán egy újjal, biztosabbá teheted a gyujtást. Aztán érdemes lenne kérni valakitől egy fordulatszámmérőt egy elemes elektronikusat. Tök mindegy milyet. Mert becsapós ám fülre megmondani mennyit forog a motor.

Szerintem jelen esetben az őzbarna gyertya nem garancia hogy nincs még a motorban egy kis tartalék. Azt egy főfúvókázás után lehetne megmondani, vagy dugattyú\hengerfej képből.

Aztán a gyári kipufogóval nem fog sokat forogni. Így bármit is teszel vele látványos javulás nem lesz

2015. nov. 5. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:
sport légszűrő, 90-es fúvóka 2mm előgyújtás meg dupla rugós a megszakítóm így is és a 280 as gyertya őz barnára kitisztul, de mégse forog le.
2015. nov. 5. 10:52
 14/21 joco5582 ***** válasza:

Talán itt a gond. A 60-as hengerhez elméletben 1.6mm-es előgyújtás kell. A 2-es még az 50-es hez is sok lenne.

A fordulatszámnak pont nem tesz jó a nagy előgyújtás. Ezt mindenképpen 1.6-ra állítanám.

2015. nov. 6. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 A kérdező kommentje:
Na én viszont egy régi könyvben olvastam ami pont a gyújtás rendszerekről és a diagnosztikáiról szól és régi könyv s100 as skodát hozza a példának, de könyv pont azt írja minél magasabb a fordulat annál nagyobb előgyújtás kell neki viszont hogy könnyebben elinduljon olyankor kell kisebb előgyújtás. Apám és nagyapám meg csinálták régen a Barkaszt úgy hogy 3 mm volt az előgyújtása és még a kipufogó vége is őz barnára égett de persze ehhez nem csak a gyújtás lett módosítva :D
2015. nov. 6. 08:36
 16/21 anonim ***** válasza:
Tedd vissza a 72-es fúvókát,ottlesz a gond.
2015. nov. 6. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 A kérdező kommentje:
60 as 4 felömlős 21-es szívó torokkal 80 as fúvókával elszegényedett a keverék fordulaton.
2015. nov. 6. 09:45
 18/21 anonim ***** válasza:

Az én simóm 70-es,ámde nem szegényedik sehova 72-essel.

Érdekességképpen dobj fel rá egy másik karbit hogy azzal mitcsinál..

2015. nov. 6. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:
21 es amal karbim van és nincs még egy 21 es de 16 os torkú bvf karbit meg hülyeség lenne felrakni 21 es szívócsonkoz.
2015. nov. 6. 13:53
 20/21 joco5582 ***** válasza:

Esetleg mégis megpróbáznád az 1.6 -ot? Hidd el ki lett ez már számolva nem egy embertől.

Azért nem lett nagyobb baj eddig, mert 50-60-as motor hibatűrőbb. Az előgyújtással valóban lehet tehermentesíteni a hidegindítást. Sőt. De az a baj, hogy pont ez az ami fordulati kihagyást generálhat.

Ráadásul karbit se lehet állítani így, mert főfúvókát maximális fordulathoz tudjuk kiválasztani. Honnan tudnánk milyen főfúvóka kell, ha ki se tudjuk pörgetni?


A 72-zők meg 68-azók meg megint csak nem segítenek. Tapasztalatból tudom, hogy ha nem a gyári szűrő van fenn úgy az egész matek felborul. Teljesen más beállítás kell egy airboxhoz mint a gyári szűrőhöz. El is játszottam vagy 2-3 hétig mire jó lett.

2015. nov. 6. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!