Simsonnál a könnyített kuplung fogaskerékpárnak van értelme, vagy csak egy nagy lehúzás?
Az eredetitől biztosan kisebb a tehetetlenségi nyomatéka.
Lehet jobban gyorsul, de az áttétele ugyan az szóval végsebességre csak akkor lehet gyorsabb ha a fordulatszám is megnő. Nagyobb fordulatszám érhető el vagy csak jobb lesz a gyorsulás ?
Nekem van, ha szigorú akarok lenni, nagy jelentősége nincs. De azért könnyített így könnyebben veszi a fordulatszámot.
Esetleg egy 70-es hengerhez való könnyített viszont nagyon jó. Így nem kell akkora lánckerék, ha a motor már elég erős.
Több mint megfelelő, az jó :). De egy jó állapotú tirisztoros gyújtást nem cserélnék le miatta. Az a baj, hogy mint minden könnyített\módosított alkatrésznek akkor van értelme, ha komolyabb motorod van. Mint pl. módosított henger\hengerfej plusz kipufogó. Egy 7000 és 10000 körül forgó motorhoz már a Simson lendkerék nem jó. Nem azért ment nem megy vele, hanem mert széthullik. A Ducati energia jobban bírja ezt.
Ha valakivel majd megcsináltatod a motort, konzultálj vele, hogy milyenek a tapasztalatok. Hol kell erősítés, változtatás
A kalapácsosnál lényegesen jobb. Kell egy közdarab az alaplap és blokk közé és szerencsés esetben elsőre lesz szikra. De stroboszkóp és indikátoróra nélkül ezt nem fogod beállítani. Nem csak én mondom, tényleg.
A 60almotnál nem kellene lebegnie a megszakítódnak. Az a gyári kipufogóddal, aligha forog 6000nél többet normál használatban.
Miből gondolod, hogy ez történik?
"Lebeg a megszakítóm" XDDDDDDDDDD
Maximum távolkeleti fos van benne..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!