Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi baja lett a kocsinak?...

Mi baja lett a kocsinak? Leállt az út közepén

Figyelt kérdés

Mentem az úton, 2-tes, hármas, négyes, egy kis idő múlva csak rántott a kocsi és bedöglött... Ez maradt égve: [link]


Régi vezérszíjra gyanakszunk, de hogy az képes lenne-e megrántani a kasznit.. Most beindítani sem lehet, csak forgatja és teljesen más hangja van.


2015. okt. 18. 18:09
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:

Ma készítettem képeket:

[link]

[link]

[link]


Most ez az olaj ott hátul nem volt 2 napja mert cseréltem a vizet és tuti észrevettem volna. Most nem tudom honnan jöhetett ez ki hengerfej pakolásnál vagy a szelep pakolásnál(Ezt 3 hónapja cseréltük).

2015. okt. 19. 11:53
 12/18 anonim ***** válasza:

Van egy másik tippem :) kísértetiesen hasonlít ahhoz ami 10 éve az 1.4 Opel Astrammal történt. Ugyanez a szitú leált az autó. A katalizátorba széttört a kerámia ezért eldugult a kipufogó nem tudta kinyomni a motor a kipufogón keresztül a gázt. A gáz lement a dugattyúgyűrük mellett bele a karterba és keletkezett egy nyomás a gáz miatt a motorba.


Nálam szétdurrantotta a karter csövet a motorba maradt magasnyomású kipufogógáz. Elképzelhető hogy nálad is ez van csak nálad a szelepfedél tömítést nyomta ki és ott ment ki a nyomás vagy a kartergáz elvezető csőnél. A hengerfejnél nem valószínű mert az nagy nyomatékkal van lehúzva.


Azt mondom hogy azért nézzétek meg a vezérlést hogy a helyén van-e. Nézzétek meg van-e szikra a gyertyáknál. Kap-e üzemanyagot a motor. Ha minden oké akkor lehúznám a kipufogót elméletileg akkor egyből bekéne hogy induljon. Legalábbis nálam ez történt. Ideiglenesen beraktunk a katalizátor helyére egy sima csövet.

2015. okt. 19. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:
Próbáltam most 10 perce ahogy mondtad, de mikor elfordítottam a kulcsot akkor robbanás ment a sport filteren vagy a szívó torokba? Arra tippelünk hogy átugrott csak a vezérlés és most az ütemek nem sorrendben mennek, szelepek össze vissza ezek szerint..
2015. okt. 19. 16:37
 14/18 anonim ***** válasza:
Igen akkor marad a legelső verzió. Átugrott a vezérlés és a szelepek nincsenek teljesen zárt állapotban a felső holtponton. Úgy tűnik hogy teljes vezérlés csere lesz ebből vízpumpával.
2015. okt. 19. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:

Jut eszembe a holtponti jeladót is nézd meg, hogy rendben van-e!

[link]

2015. okt. 19. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 A kérdező kommentje:
Esetleg a szelepek is meghajolhattak? Mert akkor inkább kicserélem a motort, szomszédban van pont ilyen kocsi alkatrészre, még a motor is ugyan az... ?
2015. okt. 19. 21:41
 17/18 A kérdező kommentje:

Sziasztok, beírom legalább hogy mire jutottunk. Levettem a vezérszíj fedelét és ott volt szétszakadva a vezérszíj és felgyűrve az egyik sarokban...

De viszont a szíj majdnem új, tényleg ki lett cserélve.. De akkor hogy mi foghatta le az egészet vagy mi blokkolt be ami elszakíthatta, nem tudom.. Kicserélem a motort 1 az egyeben.. Köszi szépen nektek! :)

2015. okt. 25. 12:17
 18/18 anonim ***** válasza:
Nos miden 2. vezérműszíj cserénél illik cserélni a vízpumpát és a feszítő görgőt is, mert ha az megáll szétcsap mindent.
2015. okt. 25. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!