Mennyire árt meg a kocsinak ha néha keményebben
startolunk és pörgetjük is a motort?
Figyelt kérdés
Pl.: véletlenül vagy ha szükség van rá hirtelen megindulásnál pörög egyet a kerék, vagy ha néha felpörgetjük a fordulat számot 5-6 ezerre, mennyire árt ez idővel vagy abban a pillanatban? Gyors fékezés..?
Gyakorlatilag egy kicsit sportosabb, agresszívabb hajtás.
Hideg motorral sokat... üzem meleg motornál már igazából jóformán pirosig el lehet forgatni gond nélkül, maximum a fogyasztás nem hálálja meg. Meg persze a gumi ha olyan a kocsi.
2015. okt. 16. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
Túlment vezérléssel sem ildomos. Én folyamatban így megyek évek óta mindennel. Opel g 1.4 twinport kifeküdt. Átfordult a vezérlés. Vegyél autómatát. Hidrokuplungon nem megy át dinamikus erő, így kíméli a motort. Kiengedi a motort nyomatékcsúcsra és letépi az arcod bárhonnan nyomod.
2015. okt. 16. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Nyilván azonnal nem megy tőle tönkre az autó, de hogy rövidül az alkatrészek élettartama az biztos.
2015. okt. 16. 05:50
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
Ha nem állandó jelleggel határon gyilkolod, hidegen nem csinálod ezt, és rendszeresen, időben szervizeled akkor baja nem lesz, nehogy vezérlés átfordul meg hasonlók
2015. okt. 16. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Az egyik mókusnak elment a vezérlése,nem jelent semmit,maximum annyit hogy egy selejt német szarral próbált gizdázni,amely sosem látott még új vezérműszíjat.
Ha néha pörgeted a motort azzal még jót is teszel a technikának,nem lesz lerakódás a hidrotőkéken szelepszár szimmeringeken,szívótorokban stb stb..
Kipörgő kerekekkel meg tök fölösleges elindulni,mert elveszítesz sok értékes másodpercet és legyosrsul egy kispolski is. Féltengelyek nemigazán szeretik,főleg ha beszedett kerekekkel adod ezt elő a német szarok el is törnek.
2015. okt. 16. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
A halvérűek megint lehúztak. Sebaj! Egy bérelt asztra volt a válság előtt. Szerelésvezető voltam és jól ment a cégnek. Behúztuk és kaptam egy 1.6-ost. 185-nél járt csere nélkül a twinporszívó. Azt hittem milyen jó kocsi, aztán átértékeltem mert jött egy Passat tiptronic. 70000 km-re gyötröm és bírja. És az össze lehuzogatós tolatva faknám vele meg :) jó lehúzást!
2015. okt. 16. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Most komolyan egy háromszor annyit futott Astra-t hasonlítasz egy Passathoz? És csodálkozol hogy lepontoznak?
2015. okt. 16. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Néhány alkalomtól semmi sem lesz, ha meg mindig így használod, akkor a kuplung le fog égni időnap előtt, váltó is nagyon kopik, a motor extrém terhelést kap. A gyors fékezéstől nem lesz semmi, csak sűrűbben kell betétet cserélj.
2015. okt. 16. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Üzemmelg motornál, ha a vezérműszíj,szíjtárcsák,görgők nem csereérettek,akkor igazából ezt bírnia kell. A hétköznapi autók benzin motoraji jelllemzően 6000 min^-1-nél adnak teljesítmény maximumot , és 4500 körül nyomatékmaximumot. Arra viszont ügyelj,hogy a piros tartományba még vétlenül se fuss bele (bár elvileg le kellene szabályoznia) , ilyen nagy fordulatszámokon már előfordulhat,hogy a dugattyú a felső holtpontjában beleüt esetleg a szelepekbe, és kb ugyanott vagy mint ha elszakadt volna a vezérműszíj. 6000-ig , ha tényleg rendesen meleg a motor, és nem fél óráig járatod úgy , akkor nyugodtan elpörgetheted bármikor, csak jó nagy lesz a pillanatnyi fogyasztás.
2015. okt. 16. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
7-es.
A passatot 755000-rel vettem. Karban volt tartva, csak prémium folyadék üzemanyagot is beleértve. Cégemnél volt az egyik főnök kocsija. Kaptam rá 400 engedményt mert sok a km. Így más perspekívából...?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!