Nem kéne legalább autópályákon emelni a határokat?
Ingázok No és Mo között, jó mondjuk osztrák szakasz sem jobb, de nem lenne már időszerű emelni kicsit ezt a 130-as határt?
Németeknél nincs korlátozás, viszont a statisztikák szerint mégis kevesebb a baleset az autópályákon...
Valahogy azért elég markáns a különbség, mikor az ember 190-200 helyett 130-al kell jöjjön, már ami az időt jelenti.
30 éve még oké, amúgy se nagyon mentek az átlag autók többet, de azért egy kis idő azóta már eltelt, szinte minden autóval kényelmesen lehet 160+ utazni...
5-ös: "50km\ó különbség 1000km-én több mint 2,5 óra különbség."
Ez CSAK akkor lenne igaz, ha egyedül lennél az úton. Ugyanis amennyiben valaki is elöz vagy lassabban megy ennél, esetleg van egy útépítés, akkor már neked is le kell lassítani, és ezzel elveszted azt a pluszt, amit addig szereztél.
(Azt meg remélem nem gondolod, hogy mindenkinek kötelezöve teszik a 180-as sebességet!)
Mivel sok éve teszek meg 1000 km körüli távolságot, elég sok tapasztalatom van.
Egy ideig egy haverral teszteltük - kb egyszerre indultunk ugyanonnan ugyanoda -, hogy ö ment 180-nal (mert szerinte azzal gyorsabb), én meg 140-körül (mert nekem az az optimális) és ezen a távon fél óránál nagyobb különbség nem volt, viszont a fogyasztása igencsak megugrott.
En nem ertem miert lettem lepontozva, vezessem le kepletbe talan?
1000/130=7.7 ora. Ennyi ido alatt teszed neg a tavot. Percben ez 462.
1000/180=5.6 ora kerekitve. 336 perc igy.
462-336=126 perc. Tehat ha kerekitve szamolunk, akkor is nyerunk matematikailag 2ora 6percet.
Ezzel nem a gyorshajtasra buzditok, sot!
Azért lettél lepontozva, mert a világutazó bohócok amelyek itt laknak gyíkföldén, mást mondtak először és többen vannak. Mert ugye jogosan bele kell számolni azt, hogy néha lassítani is kell. De akkor olyat nem számolhatunk, hogy en sietek és kevesebbszer állok meg, hogy mivel lassabban jön, többet tölt a pályán, nagyobb eséllyel ül bele egy dugóba. Meg akármi. Egy hónap után útálom mar az összes fricc zsidót, olyankor 3redbull4pisi és már otthon is vagyok. 100-110-es átlagot tudok jönni ha tolom neki. Ez annyit tesz, hogy 1200 kb. 11-12 óra nagyon jó esetben 10 de az fehérholló. Mindig van terelés a folyamatos feújítások miatt és baleset. Ha lassan jövök, mert van váltósofőr és anyagilag sem esne jól plusz 40-50€, akkor
13-16 óra, de ez mint mondtam nagyon változó, mert néha csütörtök éjszaka dugóban ülök a pályán és az jár a fejemben, hogy hova a jók..anyjukba mennek ennyien ilyenkor?
" És valahogy mindig az van, hogy kevesebb idegeskedéssel kb. ugyanakkorra érek oda, mint a másik."
Nem tudom ki hogy van vele, de én pont azért szoktam 130-náé jobban tolni, mert jólesik. A 130 valahogy kevésnek tűnik, és attól leszek feszült. Komolyan mondom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!