Miért nincsen napijegy az autópályákon?
Ha már 1x fizetős akkor legalább nem lehetne úgy megoldani, hogy ha vki 1x akar elmenni rajta vhová akkor ne kelljen minimum 2975 ft-ot fizetnie 10 napos matricáért?
Én egy olyan településen lakom amelyből a nagyvárosba csak autópályán lehet bejutni. Alternatíva 50 km-es kerülő út. Azoknak elhiszem, hogy nem probléma akik rendszeresen járnak át rajta mondjuk dolgozni, de azok akik néha-néha mennének be vmiért a városba mondjuk eü. vizsgálatra akkor nekik ugyanúgy 2 hetet ki kell fizetniük. Hozzám rendszeresen járnak vevők akik ezt-azt megvesznek tőlem és gyakran előfordul az, hogy mivel Ők nem gyakran használnak autópályát nincsen matricájuk és nem örülnek neki, hogy azért az 1 útért 10 napot ki kell fizetnie, mert elvisz tőlem vmit. Olyan is előfordult már, hogy az adott dolgot inkább végül más helyen vette meg. Mert hát ugye, ha országúton jön az meg akkora kerülő, hogy üzemanyag árban ugyan ott van. Egyszerűen nem értem ezt a rendszert, parkolójegy van napi, buszjegyet vehetek úgy, hogy csak 1x utazom rajta, de autópálya matricára előre kell terveznem minimum 2 hetet. Hogy van ez? Ki találta ezt ilyen ,,jól" ki?
Gondolkodj az ő fejükkel. Napijegyet nem lehet túl drágán adni. Viszont most szép összeget elkérnek a legkisebb jegyért. Hogy kiszúrás? Kit érdekel? Jöjjön a pénz befelé a kasszába.
Te meg peches vagy, hogy olyan helyen laksz.
Amikor a kapus rendszer mellé (majd helyett) bevezették a matricásat, akkor olyan drága volt az egyszeri kilométerarányos jegy, hogy még a frissen bevezetett heti matrica ára is olcsóbb volt, ezért megszüntették meg a napijegyet.
Ha azt nézed, hogy a használattal arányos fizetés újra feléledt, simán elképzelhető, hogy személyautókra is kiterjesztik hamarosan.
1.) A 2.-nak van neve is!
2.) Nem a benzinkutas fél perce számít. Egy komplett rendszert kell fenntartani, és a kezdetekben még kellett matricát is nyalni a szélvédőrer. Gondolod, hogy adnák 300 Ft-ért a napi jegyet? Ráadásul - mint Reptoid is írta - anno nagy öröm volt még a négy napos matrica is. De mivel sok fogyott belőle, ezért azt is megszüntették.
Áruld már el melyik az a falu ahonnét akkora kerülő a szomszéd város!
Nem egyszer jártam már arra, Csongrád megye az én területem volt egy időben, sokat jártam Makóra, Csanádpalotára, talán még ma is odatalálok térkép nélkül is! Persze akkoriban még sehol se volt az M43.
:D
Maroslele tényleg szívás, nektek inkább a Tápéi híd megépítése miatt kellene harcolni. Az ember azt gondolná, hogy HMVH-hoz tartoztok, az közelebb van, mint Szeged.
Persze az 50 km-es kerülő barokkos túlzás, hiszen kb. 15 km a különbség. (M43: 21 km, 47-es út: 36 km) Persze a szar utak miatt ez lehet akár 20-25 perc különbség is.
Az vigasztaljon, hogy Pest megyéből - ha valamit el akarok intézni, vagy orvoshoz akarom vinni a gyereket - akkor nekem is be kell utaznom Bp-re, az is van 50 km. és az utak se jobbak itt sem.
:(
Tápéi híd? Igen jó lenne csak, hogy éppen 4 hónapja még a kompot is végérvényesen megszüntették. Semmilyen átkelési lehetőség nincsen ott, ezért is vagyok felháborodva mert az alkalmi ,,vendégek" áttudtak jönni ott.
Megnéztem térképen több útvonalat is (nem mintha nem tudnám csak, hogy pontos adatokat kapjak):
Az az út amit Te mondtál a Batida előtti leágazás ami a kishídon át Nagyfa mellett halad el és a töltés végén belefut a 47-esbe:
37 km és a hídtól egészen a 47-es főútig borzasztóak az útviszonyok. Nem tudom Te mikor jártál erre utoljára, de azóta sokkal rosszabb lett a helyzet. A legrosszabb az egészben a töltés, mert az meg életveszélyes. Egy megcsúszás és vagy a Tiszában vagy az ,,örök" vadászmezőkön kötsz ki.
Egy másik 36 km-es kerülő:
Ugyanaz az útszakasz szerepel benne mint az előzőben annyi különbséggel, hogy Vhely felé indulsz meg hanem a komp felé... nahát arra se jobb az út.
Az a kerülő amelyen jó az út:
Ez éppen 44 km-es kerülőt jelent.
Am. meg nagyon minimális távolsággal van messzebb Szeged mint Vhely, sőt az autópálya feljáró tetején illetve az ószegedi bekötőn lehet látni Szegedről a Telekom tornyot csak éppen a bejutás van oda útdíjhoz kötve. Persze még mindig jobb, mint az autópálya előtti helyzet amikor a linkelt útvonalak álltak csak rendelkezésre.
És nem Vhelyhez tartozunk hanem Makóhoz, csak Vhelyre jobb az út! Nagyobb részben oda járunk el illetve onnan is jönnek, de 2014-ben már nem lehet teljesen kiszorítani egy szomszédos várost teljesen. Ha pl.: kórházba kell menni akkor Szegedre küldenek, KRESZ vizsgára Szegedre küldenek, stb.
Egyszerűen azt nem értem, hogy lényegiben az az egyetlen egy út Szegedre, hogy miért nem lehet a 47-esig tartó szakasz ingyenes vagy lehetne legalább 10 napos kisebb matricát venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!